Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Ranger gjerne og hva assosierer dere navnene med ?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Absolutt Johannes, kjenner bare kjekke gutter som heter det og et nydelig navn. Liker ikke de andre, hvertfall ikke Martin
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Tror rangeringen må bli noe slikt: 1. Sivert - kult, tror det vil bli flott på en liten gutt. 2. Johannes - tenker umiddelbart at denne gutten er meget vakker. Flott navn, men dessverre mye brukt nå. 3. Martin - litt intetsigende. Føler han er kjedelig og stille.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Synes alle de tre navnene er veldig fine Min rangering blir nok 1. Johannes 2. Sivert 3. Martin Men synes som sagt alle er veldig fine.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 1. Sivert - fordi min skjønne gutt heter det :-) 2. Martin - Fint, staut, solid 3. Johannes - kjenner bare èn Johannes, og han er ikke særlig snill.
prebs Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 1. Johannes 2. Sivert 3. Martin Alle er fine navn, men jeg er litt lei av Martin nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå