Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Sønnen min tok MMR vaksinen i går, og nå har han feber på over 39 grader og er skikkelig dårlig i magen. Skjønner at det kan være andre ting, men lurer på om bivirkningene etter MMR kan komme så fort. Noen andre som har opplevd det? Synes å høre at de ikke skulle komme før etter 5-12 dager....
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Trodde reaksjon på vaksiner kommer ganske umiddelbart jeg, innenfor det første døgnet i allefall? det er min erfaring i allefall :S Sikker på at det ikke skulle være 5-12 timer?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Det har vært slik på de andre vaksinene, og hun har alltid reagert med høy feber og dårlig mage. Men er visstnok slik at bivirkningene etter MMR skal komme etter flere dager. Ingen andre som har hatt "tidlige" bivirkninger av MMR? HI
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Nå går det jo mye omgangssyke og feber da, og det stemmer at man ikke skal få bivirkninger før om 5-12 dager av mmr.... Jeg tipper det er tilfeldig at det skjedde nå - dårlig mage er jo heller ingen vanlig bivirkning av mmr....
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Ja, er forsåvidt enig med deg, hadde bare håpet på at det var bivirkninger;) Er så lei av sykdom nå, da hun bare har vært frisk noen dager etter forrige runde. Så utrolig slitsomt hvis hun blir syk igjen denne helgen + evnetuelt bivirkninger neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå