Gå til innhold

når bf får ny dame....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har bf akkurat hentet minstemann og med samme fortalte han at han har fått seg ny dame!

For det første skjønner jeg ikke hvorfor han forteller det..

og merket jo at jeg faktisk ble litt lei meg, selv om jeg abselutt ikke vil ha ham tilbake eller noen ting... har vært slutt og har aldri ville hatt ham tilbake... så hvorfor blir jeg lei meg nå?

vet ikke helt om jeg skal gråte eller bare stirre i veggen... forvirret....

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da vanlig at man forteller noe slik til den andre forelderen til barnet sitt.

Det er vel bedre at han gjør det selv enn at noen andre skulle fortalt deg det.

Den nye kjæresten er en person din unge vil omgås etter hvert.

Skrevet

En naturlig reaksjon..er jo en person du har vert glad i- selv om du ikke ønsker han tilbake...og så lenge dere har barn sammen så vil det påvirke barnet- som igjen påvirker deg!!!

Det positive er at BF forteller dette selv, uten at du trenger finne ut av det selv- det er bra.

Tillat deg å ha en "sorg-reaksjon".

Er selv skilt og det var knalltøft når min eks mann fant seg ei ny..selv om det måtte jeg finne ut av seg...

Den dag i dag har vi nye partnere begge to, men det vil alltid vere spesielt...her ville jeg ikke hatt eksen tilbake..men han er jo far til barnet mitt...så alt han gjør påvirker barnet vårt- og derfor og meg!!!

* Trøsteklem *

Skrevet

Takk for gode råd!

Godt å vite at jeg ikke er den eneste som føler det slik..

Ser nå det positive i at han fortalte det selv, får vel bare ta tiden til hjelp så får man håpe det blir bedre:)

*takk*

Skrevet

Først vil jeg si at du burde være glad han fortalte det, jeg tror det hadde vært enklere for meg om det hadde blitt gjort... hatt mistanke siden minsten ble født (aldri vært kjæreste med bf..) en dame har skrevet masse hjerter til han på FB å sånn, jeg har spurt å han har nekta å bla bla bla... nå i dag ble statusen hans endra til i et forhold med *****... uten at han har fortalt meg det, kom som et bitte lite sjokk kan man si... ser han 2 dager i uka, ca 9t så er ikke det at han ikke har hatt muligheten til å si det eller:S

Så, til spm ditt... jeg er heller ikke forelska i bf men ble trist alikevel... tårene renner å er sint... tror dette er helt normale reaksjoner, det er jo tross alt pappan til barnet/barna våre!

Ting ordner seg for oss også!

Send meg gjerne en PM om du vil snakke!

stor klem til deg:)

Skrevet

Hei,

Forstår hva du føler, har selv opplevd det samme. Jeg ble veldig lei meg og sint. Følte meg fakstisk sveket. Selvom jeg heller ikke ønsket han tilbake på noen måte.

Samt at bf og hans nye samboer (hun flyttet inn til han med sine barn i ekspressfart...), sender meg usaklige og hetsende sms-er. Bf vil ikke samarbeide eller skrive under på samværsavtale. Og samboeren har jeg ikke møtt engang.

Hvorfor de gjør dette er meg ubegripelig. Jeg krever kun at han stiller opp for barna. Men dette er tydeligvis blitt et problem for han.

Han har sluttet å stille opp for barna mht skolearrangementer osv.

Oppleves som om han er rett og slett har endret personlighet etter at han har gått inn i dette forholdet.

Det er nok tiden som skal til som det heter seg.

Ønsker deg alt det beste :)

Gi meg beskjed om du ønsker sende pm :)

Skrevet

Man er ferdig med mannen, man vil på ingen måte ha ham selv. Likevel blir man lei seg og kjenner avsky når han finner seg ei ny.

Grunnen er bitterhet og sjalusi. Bitterhet for "han tror han kan få det til å funke med ei annen!" Og sjalusi for at han faktisk får det til å funke med en annen.

Da er det viktig å si til seg selv at det var ikke DEG det var noe galt med, men DERE TO SAMMEN! Dere passet ikke sammen....!

Og tenke at EN dag finne jeg den rette for MEG!:-)

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som bli tatt på senga og fikk en kraftig reaksjon.

Det skal sies nå at når det har gått noen dager og ting har fått sunket inn og ikke minst at minstemann kom hjem så ble ting mye mye bedre... innser nå at en dag finner jeg en gutt som jeg faller pladask for og kan finne lykken med:) men har nok bare ikke funnet ham helt enda...

Men merker enda at jeg er små sint for det, men samtidig så ser jeg fordelene i at jeg slipper maset hans.

Vi har nok fordelen av at vi er alenemødre og vi vet hvor hardt livet kan være, men vi vet også en annen ting, og det er at vi klarer å reise oss hver eneste gang, og for hver gang er vi hakket sterkere:)

mamman til Fillip: sender deg et brev på pm så kan vi prate der:)

Anonym: bare send meg en pm så prates vi der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...