Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 ...er dere klar over fosterets mål på denne tiden??? Fosteret er cirka 11 centimeter langt og veier 60 gram. Hvordan i all verden tror dere at noe slikt kan kjennes?? At ikke noen setter dere på plass og sjekker den mentale tilstanden deres..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Er jo ikke sånn at det er kraftige spark man kjenner heller da... Mer som forsiktige små dytt... JA jeg kjennte definitivt liv i uke 12, men så hadde jeg en særdeles livlig liten krabat inni der Var mitt andre svangerskap, så jeg visste hva jeg skulle kjenne etter. I mitt tredje svangerskap merket jeg ikke liv før i uke 19, så det kommer bl.a an på barnet.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Jeg kjente det ikke før uke 21, men tror på de som sier de har kjent noe i uke 12. Sikkert ikke rene spark, men har hørt folk omtale det som bølgebevegelser. Men når de sier uke 8, så tviler jeg sterkt...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Nei jeg tror ikke det er praktisk mulig altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå