M@mm@ til gutt og jente Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Trenger tips til hva man finner på i et utdrikningslag...noe som er hyggelig.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Spa til bruden er en fantastisk gave på begynnelsen av dagen. Ellers kommer det jo helt ann på hvilke interesser bruden har. Ville hun syns det var kjekt med rafting og lignende? Leie buss for hele dagen er en kjempe ide, da har man alle samlet hele tiden. Det kommer jo også ann på hvor du bor, her i Bergen er det iallefall mange aktiviteter å velge mellom:)
*smula* Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Synes det er morsommere med aktiviteter som alle deltar på, enn å sende bruden på ulike oppdrag rundt omkring. Forslag: -Fotoshoot med hele venninnegjengen, f.eks hos Fame -Actionaktiviteter -Drink-kurs -God middag hjemme hos noen Men jeg er for "utdriting" av bruden i lukket rom.
Gjest Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 I lukket rom er greit, ja, men ute i det offentlige rom blir det bare pinlig.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Jeg ble skikkelig dritt ut i mitt utdrikkingslag, hadde mest lyst til å dra hjem og gråte... Men fikk da drukket meg passe full tilslutt... Så eh... Ikke drit ut bruden, drit i teite kostymer (med mindre alle har) og sats på en koselig dag med masse god mat og koselig folk:) Hvis jeg noen gang får lov til å være forlover, så vil jeg gjøre dette... Hente bruden hjemme, og kjøre henne med motorsykkel (el) til en buss der alle vennene hennes venter, (evt en rebusløype), så dra innom en fotograf for å ta bilder av hele venninnegjengen (bilde i bryllupsgave f.eks). Frokostpiknic må man ha, med musserede vin Spa er et must, eller noe så enkelt som å få ordnet neglene og håret:) Ellers har det på 2 av utdrikkningslagene jeg har vært på, (inkl. mitt eget) blitt sånn at folk drar ut på fest, og dermed blir bruden bare sendt hjem... (verken jeg eller hun andre er spesielt utemennesker, men synes det er kos med fest hjemme) Når mannen min hadde ut.dr.lag lå de over på hytte til en kompis, og spise frokost sammen før de dro hjem:) Da slapp han også å våkne opp til barneskrik og leven hjemme;) (sammen med fyllesyken) Sorry for rotete skriving, men prøv i allefall å gjør dette til en hyggelig og minnerik dag:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå