Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Setter pris på deres meninger her inne! Ikke bare enkelt og skal finne navn til lille i magen.. Har funnet jentenavn hvis vi får en prinsesse, men prinsen mangler ennå navn:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Synes det er nydelig!!! Flott navn! Go for it!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Jeg synes dessverre det er helt forferdelig stygt, oppbrukt og pinglete.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Er Matheo et poppisnavn? Eller tror dere det kommer til å bli det? Har litt på følelsen at om tre år heter alle babyer Matheo.. Slik som nå er Nora, Thea, Leah, Lukas, Leander, Sander osv. HI
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Det er godt i gang allerede. Litt som Leander - veldig veldig mye brukt som 2. fornavn, og ganske mye brukt ellers også. Jeg vet om en del allerede.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Jeg mener Matheo er et poppisnavn på linje med Sander, Leander, Lukas og andre pinglete navn. Uansett er alle disse like fæle.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Synes det er et kjempesøtt navn jeg, på et småbarn, men ikke på en på 8 år og oppover, og hvertfall ikke på en voksen mann. Klarer liksom ikke å se for meg en godt voksen mann på 55 år, som heter Matheo. Men når det er sagt, kan det være meg som ikke er vandt til det Om du liker det, så går du for det
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Pratet akkurat med samboer. Og han likte det ikke. Da blir det ikke Matheo. Jeg er så lei! Kommer med forslag hele tiden som han bare sier nei til, men han kommer ALDRI med forslag selv! Vi kommer til å ende opp med en unge uten navn.. Hva er greia? Synes det er flere mannfolk som er slik. Sier nei til alt men kommer ikke med noen innspill selv. huff.. Flere med samme problem? Hva gjorde dere isåfall? HI
3 nøtter til Askepott Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 Da får du si at han får komme med forslag (Kan finne navnesider på nettet) Du trenger ikke ha navn på¨ungen før han er 6 mnd, hvis ikke det blir gjort bestemmer bare staten ett.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 Sønnen vår het bare bebi i et par mnd. han.. heheh Klarte ikke å bestemme oss. Bare pass på at du velger navn innen en bestemt tid (6 mnd?) ellers får barnet bare tildelt navn
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #12 Skrevet 7. januar 2011 Det blir for uvant for meg og i samme klasse som andre nymotens navn som Leander o.l. Liker ikke m.a.o.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå