Gå til innhold

Til alle som har problemer med sexlivet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gjelder vel helst de som sliter litt med dårlig selvtillitt ol etter barnefødsler, strekkmerker osv...

Jeg fikk sønnen min for 4 år siden og har vært alene siden det. Jeg hadde en smashing kropp (om jeg får si det selv) før jeg ble gravid, med fyldige faste bryst, flat mage etc..).

Etter jeg fikk sønnen min forandret kroppen seg drastisk...jeg fikk hengemage, ekstremt masse strekkmerker og synelige cellulitter i hpoetall..for å ikke snakke om brystene som henger ned på knærne uten bh..;-)

Var altså alene i 4 år uten noen som helst slags form for intimitet fordi jeg skammet meg over kroppen min.

Men så ble jeg sammen med en mann..han var veltrent, vakker alle liker han..rett og slett en 10'er på alle måter.

Første gang vi hadde sex la jeg meg fort under dyna og ville ha av lyset..det ble misjonær den gangen for å si det sånn:-)

Men så andre gangen fant jeg ut at jeg bare skulle gi faen..det fikk bare våge seg. Liker han meg ikke etter dette, så til helvete med han.

Jeg slapp meg helt løs! På med lyset, vill heftig sex og han sa til meg at det var det mest fantastiske han hadde vært med på!

Det gjorde mye med selvtillitten min å være så tøff, og nå nyter vi fantastisk sex hver eneste gang.

Han blir enormt tent av meg fordi han vet at jeg er (så godt som) hemningsløs når det gjelder sex.

Senere spurte han meg hvorfor jeg var så blyg første gangen..jeg sa det som det var at jeg var ekstremt misfornøyd med kroppen min.

Han svarte noe sånt som: " hvorfor i alle dager er du det?? Du er jo den deiligste dama , med deilige myke bryst og fantastisk i senga. Du har ingenting å være flau over..jeg hadde ikke enset det en gang jeg , hadde du ikke kommentert det. Du er perfekt akkurat sånn som du er".

Så jenter..let go, have fun og skit i om magen dissser og strekkmerkene lyser :-) Du er perfekt som du er :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et flott innlegg!!:)

Sliter med det samme som deg etter fødslen for 3 mndr siden, men skal ta dette med meg videre :) TAKK!

Skrevet

Takk! Herlig lesning :-)

Jeg har og vært alene siden fødsel for snart 3 år siden, og er vettskremt med tanke på å kle av meg for noen, så historien din gjorde godt!

Skrevet

Jo, ja... Bra historie...

Skrevet

Endelig et skikkelig positivt innlegg her inne! Tror det er mange som trenger å høre sånt, inkludert meg selv. Bra innlegg, HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...