supermummy Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Vi skal til Mallorca i mai, vurderer å bestille all inclusive. Noen som anbefaler å gjøre eller å ikke gjøre det? Alternativet er å bestille kun frokost.
*betty*spaghetti* Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Hei! Min erfaring fra all inclusive er IKKE GOD, men har kun hatt dette i tyrkia, kanskje det er bedre mat på mallorca?!
Snuskomrusk Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 All inclusive er FANTASTISK! Man får alle måltider + drikkevarer gratis, og jeg skal love deg det at dersom du ser på kun den økonomiske biten av det, så er det mye å spare, for pengene fyker hvis du spiser "ute" hver dag. Mye god mat (ihvertfall der vi var) og mye å velge i mellom, lokal vin og øl, gode desserter og iser. Vil absolutt anbefalle all inclusive dersom det er et bra hotell dere skal bo på, da vet du at standarden er bra
*betty*spaghetti* Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 hvor var du zzoe?:-) synes også det er kjekkt økonomisk. ville uansett googlet og sjekket masse om hotellet først for det hotellet vi lå på var 4 stjerners hotell...
Gjest happy mom:) Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 All Inclusive er helt fanatastisk!! Etter vi tok det på vår første sydentur som familie kommer vi aldri til å velge uten. Med små barn er det helt genialt å slippe å stresse å lete etter en plass å spise når barna er sultne og det er varmt!! Vi har hatt All Inklusive i Tyrkia og senest i september på Mallorca ( alcudia)
Snuskomrusk Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Vi var på Rhodos, et 5 stjernes hotell som heter Costa Lindia Anbefalles på det varmeste, beste hotellet jeg har vært på! Eneste minuset var at det var litt langt vekke i fra Rhodos by, men det går mange busser og de er billige og bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå