Gå til innhold

All inclusive??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Mallorca i mai, vurderer å bestille all inclusive. Noen som anbefaler å gjøre eller å ikke gjøre det?

Alternativet er å bestille kun frokost.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Min erfaring fra all inclusive er IKKE GOD, men har kun hatt dette i tyrkia, kanskje det er bedre mat på mallorca?!

Skrevet

All inclusive er FANTASTISK!

Man får alle måltider + drikkevarer gratis, og jeg skal love deg det at dersom du ser på kun den økonomiske biten av det, så er det mye å spare, for pengene fyker hvis du spiser "ute" hver dag. Mye god mat (ihvertfall der vi var) og mye å velge i mellom, lokal vin og øl, gode desserter og iser. Vil absolutt anbefalle all inclusive dersom det er et bra hotell dere skal bo på, da vet du at standarden er bra :)

Skrevet

hvor var du zzoe?:-) synes også det er kjekkt økonomisk.

ville uansett googlet og sjekket masse om hotellet først for det hotellet vi lå på var 4 stjerners hotell...

Gjest happy mom:)
Skrevet

All Inclusive er helt fanatastisk!!

Etter vi tok det på vår første sydentur som familie kommer vi aldri til å velge uten.

Med små barn er det helt genialt å slippe å stresse å lete etter en plass å spise når barna er sultne og det er varmt!!

Vi har hatt All Inklusive i Tyrkia og senest i september på Mallorca ( alcudia)

Skrevet

Vi var på Rhodos, et 5 stjernes hotell som heter Costa Lindia :)

Anbefalles på det varmeste, beste hotellet jeg har vært på!

Eneste minuset var at det var litt langt vekke i fra Rhodos by, men det går mange busser og de er billige og bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...