Gå til innhold

Hvor hot tror du at du er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fin/bra mener du selv at du er på en skala fra 1-10 der 10 er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cirka minus ti. Jeg hater alt ved utseendet mitt.

Skrevet

Ca 9, antar jeg. Jeg beundrer alltid meg selv når jeg ser i speilet. Særlig fra halsen og ned ser jeg utrolig tiltrekkende ut. Blir nesten kåt selv.

Skrevet

Jeg syns det er stor forskjell på hvor hot noen er og om de er fine.

Skrevet

Regner med at du her tenker kunn utseende og da er mitt svar følgende:

På en vanlig tirsdag der jeg bare daffer hjemme: fra 4-5

Kafebesøket på fredagen, stelt meg litt:6-7

På en skikkelig bra dag der jeg har ånden og mulighet til å fikse meg skikkelig: 7-8

Litt sånn som Drew Barrymore, uten å sikte for høyt her, hehe ;) Hun har både veldig gode dager og veldig dårlige dager.

Skrevet

det bryr meg ingenting, jeg er godt gift, har de ungene jeg skal ha, og lever et trygt og godt liv.

hva andre mener om meg, bryr meg midt bak.

mannen min mener at jeg er en tier, og det er godt nok for meg.

i mine øyne, på en god dag, er jeg kanskje oppe på en 8-9.

Skrevet

i følge meg, 3 muligens 4. Ifølge min ex mann er jeg en 9. (og ja han har kommet med dette nå, ca. 2 år etter brudd hehe)

Virkeligheten mulig fremmede menn ville se meg som en 5 eller 6 hvem vet.

Skrevet

jeg tror jeg er hottere enn jeg egentlig er1eller,jeg føler meg ofte vel i meg selv,men får noen ganger en realitetssjekk når jeg ser i speilet..jeg er ikke så høy og med modellslanke lår som jeg tror!

jeg TROR jeg er 6 men jeg FØLER meg som en 8!

Skrevet

5 kanskje? Ingen midtsidepike, men skremmer heller ikke ungene på gata liksom.

Skrevet

Tror nok ligger på 8-9 :)

Men de fleste mener at jeg er veldig fin og sexy, men det synes jeg ikke selv, ikke alltid i hverfall...

Akkurat nå er jeg skikkelig turn off, spør du meg;)

Skrevet

Tror nok at jeg er hottere enn hva jeg er. Midten av 30 åra, sliten husmor, to unger og litt rund i kantene.

Går rundt og innbiller meg at jeg får "vil ha deg" vibber fra en del menn, en gift med ei venninne av meg, og den single brutteren til mannen min.

Har funnet ut at det bare er i mitt hode da ingen av de har sagt noe, eller gjort noe. Men føler de oppsøker meg, og slapper av sammen med meg, og at jeg får dem i godt humør.

Jeg føler vel også at jeg ser bra ut når jeg stæsjer meg litt. Mannen min er veldig fornøyd med meg, og jeg med han.

Skrevet

Jeg VET at mange kunne tenke seg en natt med meg, MEN det har mer med hvem jeg fremstiller meg som person enn hvordan jeg faktisk ser ut.

Setter meg selv på ca 4 ( Med celine middelfart nr 10 og komiker Else nr 1

Skrevet

Hvordan fremstiller du deg som person da? For den der tolker jeg på to måter; enten at du har en flott personlighet som gir deg masse utstråling, eller iogmed at du sier "en natt" at du fremstår som en veldig seksuell person som gjerne er litt lett på tråden?

Skrevet

Jeg fremstiller meg ikke billig nei, men jeg har vanvittig glimt i øye og smiler, ler så å si hele tiden.

Grunnen til at jeg pressiserer en natt er for at de fleste mannfolk har inntrykk av at jeg er sånn hele tiden, og det stemmer iallefall ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...