Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Jeg vurdere ganske ofte om det er det beste for alle parter om vi går hver vår vei. Da lurer jeg på noe. Hva får man av "goder" hvis man blir alene? Litt info om meg: har 2 barn i bhgalder, har 100%jobb og tjener ca 350 000 i året. Sambo tjener nærmere 600 000. Tenker at jeg kanskje har litt for mye i inntekt for å penger utenom?? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Du vil kunne få redusert overgangsstønad, stønad til barnetilsyn (nav dekker da 64% av barnehage kostnadene) en ekstra barnetrygd og barnebidrag fra far.... Du tjener for mye for bostøtte, småbarnstillegg får kun de som har full os... Så litt blir det jo absolutt..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Takk for svar. Rart at man tenker/planlegger slike ting egentlig, er jo ikke slik det skal være!! Men ville bare se om man fikk en brukbar beløp i mnd slik at man kan kjøpe seg noe ordentlig å bo i!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå