Gå til innhold

Aprilmager i Trondheim og omegn


April11<3April15

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd å få til et bim-teff noen ganger nå, men aner egentlig ikke om det har blitt noe av.. har ikke passet for meg, og har sett lite svar fra andre også. Det var vel travle tider før jul tenker jeg;) Så derfor tenkte jeg å prøve igjen:) Er dere interesserte i et treff nå i januar eller februar? Hvilke ukedager passe best for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det hadde vært koselig. Passer hvilken som helst ukedag for meg også,men vil helst at vi prøver å få det til på dagtid,da jeg har fått bekkenløsning og sliter med endel falske rier og er veldig sliten av dette på kveldene.

Bare sett opp en dato du. Gleder meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også interessert i treff, virker som om det ble tull ik datoene sist..

Men det er jo aldri for sent å prøve! Kanskje tidlig i februar eller noe?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er intressert om alle møter opp! Var jævli kjipt å stå alene i 15min å vente på at ingen dukka opp sist, da vi var fire som hadde sagt vi skulle møtes..

 

Men, om noen andre arrangerer og ser at vi er flere som kommer stiller jeg gjerne på et treff. Jeg har fri på dagtid og kveldstid alle dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det satt opp et bim-treff for "alle":

mandag 17. januar 2011 kl. 18:00. Bare Blåbær, Trondheim

Satser i hovedsak på oss som har termin fra nå av og fram til sommeren.

 

Hva sier dere? skal vi møtes der, eller satse på et eget? kan selvfølgelig gjøre begge deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen du:)

 

Nei på kveldstid kommer ikke jeg. Er i fryktelig dårlig form da desverre.

Men dere andre må bare møtes. E det foresten noen av dere som bor på Melhus? Hadde vært artig å få til et møte her hvis det e noen av oss. Vet det e flere i min alder som skal ha på vårparten,men vet ikke om dem e her inne på BIM.

Ta kontakt da hvis det e noen av dere her. Send meg evt ei melding her.

 

Lykke til videre jenter/damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi det sånn at den som vil stiller opp på treffet som er satt opp på mandag, men i tillegg kan vi satse på å lage et treff for aprilmager på dagtid en annen dag :) i starten av februar.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Da satser vi på et treff mandag den 7 februar, kl 18.00, på Bare Blåbær:) Det passer best for de fleste på kveldstid pga jobb, så beklager til de som ikke kan på kvelden.

 

Håper så mange som mulig møter opp denne gangen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Bra at du organiserer, Jahuu!!

Jeg skal gjøre mitt aller beste for å møte opp.

 

Hmm, kjenner man igjen hverandre på magen da eller? Ikke noen rød nellik i knappehullet som på film? ;) Dette blir spanande!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, magen avslører! Var på et treff nå på mandag, og der ble jeg møtt av tre nygjerrige fjes og store smil som en invitasjon til bordet. De hadde sett magen min lenge før jeg i det hele tatt kom inn på Bare Blåbær :)) Så vi finner hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke poste det på litt flere steder på forumet (2.trimester, 3.trimester og skravle) og lage en påmeldingstråd på treffsden? Jeg kommer om det blir flere påmeldte og ikke bare kanskjepåmeldelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...