Gå til innhold

Liker dere navnet Agnes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forelsket meg i dette, vurderer faktisk å bytte navn på min 6 mnd gamle datter...Vil ikke si hva vi kaller henne nå da jeg vil være anonym...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er et heslig navn.

Men så kommer det jo an på hva navn du har valgt allerede, for det kan jo for all del være enda verre enn Agnes.

Men det er jo også helt bak mål å begynne å bytte navn etter 6 mndr, hvis hun allerede har fått et navn som dere har brukt, og altså ikke bare testet ut forskjellige navn uten å bestemme dere.

Skrevet

Det har blitt mer moderne nå, men jeg skammet meg over å hete det da jeg vokste opp. Liker at andre kaller barna sine for det slik at det kan bli enda mer populært.

Skrevet

Til 14:50

Ok...hva heter dine barn da?Tør jeg tippe? Jessica og Leander?

Ikke hi..

Skrevet

Jeg synes det er et kjempefint navn.

Skrevet

14:54 her, jeg liker det forresten godt!

Skrevet

Agnes er et nydelig navn jeg kunne brukt selv.

Skrevet

Jeg synes Agnes er et nydelig navn :)

Skrevet

Hi:

Er vel bedre å skifte navn nå hvis vi er i tvil om vi vil bli fornøyd med det vi har valgt til nå...Ungen merker det nå ikke.

Skrevet

Har ikke barn enda, så de har heller ikke navn.

Men kan opplyse deg om det at jeg heller ikke liker verken Jessica eller Leander.

Er alt virkelig så svart/hvitt her? Jeg kan ikke synes at Agnes er et fælt navn, uten å være en av disse andre som liker supermoderne, sukkersøte og/eller hjemmesnekra navn?

HI spurte om en mening, hun fikk min.

14:50

Skrevet

Nei, det er ikke et navn jeg liker. Høres ut som navnet på en streng og rigid tante.

Skrevet

Tja, ett helt ok navn, hadde aldri brukt det selv.

Men synst det er tullete å bytte navn når babyen allerede har fått ett navn. Du får venne deg til det navnet babyen har fått. Hva sier pappaen da?

Skrevet

Agnes er et vakkert navn som jeg godt kunne brukt til min egen datter. Men jeg hadde vel hatt betenkeligheter med å bytte navn på en halvt års gammel baby tror jeg....!

Vet ikke helt hvorfor, men det hadde jeg nok ikke gjort. Ikke fornavn, i allefall.

Skrevet

Hvorvidt du skal bytte navn på din 6 mnd gamle datter skal jeg ikke ta stilling til, men Agnes er et aldeles nydelig navn! Kunne lett brukt det selv. :D

Skrevet

Det er kjempefint, og jeg vurderte det til min datter:)

Skrevet

Flott navn, men i ferd med å bli veldig poppisnavn.

Tror ikke akkurat barnet lider noen nød av å bytte i så ung alder ;-), men er det ikke litt rart for dere som er foreldre?

Skrevet

Helt forferdelig navn, høres ut som ei skikkelig snerpen tante ;p

Skrevet

Enig med 15:36 over her! Synes navnet er fælt!

Alle jeg har møtt som heter Agnes har vært arrogante bedrevitere, som også er utro med mannen sin!:P Nei fysj ikke kall datteren din det.

Skrevet

Ja, jeg liker navnet Agnes :)

Skrevet

Ja, det er nydelig, tradisjonsrikt og ikke poppis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...