BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 I dag har jeg gaat til innkjoep av mammabukser, og samtidig saa jeg litt paa amme-bh'er. Veldig tidlig enda, i min 18.uke, men ville bare faa litt oversikt, liksom. Uansett, naar begynte dere aa skifte ut de vanlige bh'ene til spesielle for sv.skapet og amming? (har hoert det er best aa bruke noen som stoetter bedre og riktig i begge perioder, uavhengig av den hempa foran.) Og er det best MED eller UTEN spiler???
Gulljente+gullgutt Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg foretrakk uten spiler, og kjøpte noen billige på sparkjøp før jeg fikk da jeg ikke ante hva som ville være best. Endte opp med å kjøpe flere på sparkjøp, og de skal frem igjen nå med nr 2 :-)
koalita Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Jeg gikk fra 70c til 70j da jeg begynte å amme med min første, ante ikke at slike størrelser fantes en gang, men så jo at ting hadde vokst etter fødsel så gikk på change for å skaffe bh for der vet jeg at de har godt utvalg i str.. Og det hadde de gitt, bh-ene var kjempegode og de hjelper deg til du finner en som sitter perfekt Har vært innom mange av butikkene deres i ettertid og er kjempefornøyd. Er litt investering, men så får man gode bher for pengene også, så jeg anbefaler change på det sterkeste!
flypapir Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har to små fra før og venter nå min 3. De erfaringene jeg har gjort meg er at amme bh`er uten spile er best, hvertfall i starten når man ofte har spreng ol. Spiler kan også føre til tette melkeganger etter hva jeg har hørt, og dette er vondt... Har selv sverget til triumph sine etter å ha prøvd flere. De satt godt og funket bra for meg. Har prøvd flere billig-merker, men ikke vært helt fornøyd. Når den verste lekkasjen har gitt seg har jeg også brukt amme singlettene fra hm mye. Har ikke verdens største pupper, så er ikke avhengig å ha bh under, derfor funker de ypperlig for meg. Er dessuten veldig deilig å ha noe over magen når man ammer offentlig synes jeg, så disse er verdt et forsøk
AnonymeAnine Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Jeg kjøpte litt forskjellige slag da jeg fikk mitt første barn og den bh-en som heter Anita (tror jeg kjøpte den på Babyshop) og Triumph sine likte jeg godt. Jeg kjøpte også et par på HM og det skal jeg ikke gjøre igjen. Men det er vel smak og behag.-) Jeg ville holdt meg unna spiler pga det de andre ovenfor skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå