Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har en slik? i tilfellet ja er de ok? Er jo ganske mye billigere enn andre merker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en jean paul dunkåpe med pels på hetta. Er det den du mener. God og varm den, men vil ikke si den er så mye billigere enn andre merker. Jeg syns nå ihvertfall de 3000 tok et kreftig jafs av visakortet

Skrevet

Jeg kjøpte en slik dunparkas til mannen min til jul- så de hadde like til dame.

Mannen min er veldig fornøyd med den og den er jo godt prøvd i den kulden som har vært i år:)

 

Og ja- det var faktisk en av de billigste jakken jeg fant i forhold til jakker fra sportsbutikker... Gav 1990,- for den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...