05juli Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Er det noen her inne som har en slik? i tilfellet ja er de ok? Er jo ganske mye billigere enn andre merker...
pip pip Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 jeg har en jean paul dunkåpe med pels på hetta. Er det den du mener. God og varm den, men vil ikke si den er så mye billigere enn andre merker. Jeg syns nå ihvertfall de 3000 tok et kreftig jafs av visakortet
3småtroll♥ Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Jeg kjøpte en slik dunparkas til mannen min til jul- så de hadde like til dame. Mannen min er veldig fornøyd med den og den er jo godt prøvd i den kulden som har vært i år:) Og ja- det var faktisk en av de billigste jakken jeg fant i forhold til jakker fra sportsbutikker... Gav 1990,- for den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå