yret Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Jenta vår på 3,5 fryser alltid på hendene. Nå har hun sånne tykke Reima-votter til å trekke oppover armen, men er fortsatt iskald. Har du tips til varme votter vi kan prøve? (Hun er atopiker og kan ikke ha ullfór i votten.)
___ Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har ikke noe spessielt tips om supervarme votter, selv om vi er veldig fornøyde med Hestra, men det kan hjelpe å kle henne generelt varmere. Pass spessielt på hals, ankler og hode. Selv om det er på hendene hun føler seg kald kan det være at hun er generelt litt for tynnkledd. Hvis hun tåler selskinn så er foresten selskinnsvotter veldig varme, men jeg vet ikke om det fungerer for en atopiker. Du kan jo undersøke det.
Mom2Two Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Hestra har vel votter uten ullfôr også. Det er i hvert fall det merket vi er mest fornøyd med. ReimaTec sine votter synes jeg er utrolig dårlige.
Ophelia & Jr. Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Og pass på at vottene har riktig størrelse. For store votter gir kalde hender!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå