Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Er det lov at ungen begynner i barnehage mens en av foreldrene har svangerskapsperm? Det gjelder noen uker.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Ja, det er lov. Det er til og med lov å mutta foreldrepenger samtidig som barnet er i barnehage. Det er sprøtt.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Ja det er desverre lov.... 2-3 uker burde vært lov da, for innkjøring.. Men alt annet er lattelig
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Du mottat foreldrepenger uansett om du har eldre søsken i barnehage eller ikke. Det eneste du evtuellt vil miste er kontanstøtten om barnet er under 3 år og overstiger 60% barnehageplass. Du kan ha barnet ditt i 100% bhg plass selv om du har permisjon. Jeg hadde selv storebror i barnehagen selv om jeg var hjemme med baby. Det er ganske vanlig og 90 % av mine nærmeste venner har også eldre søsken i barnehage selv om de er hjemme med baby. Ikke noe og ha dårlig samvittighet for det;)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Hi snakker om å ha DET barnet hun er i permisjon med i barnehagen MENS hun har permisjon Ikke storsøsken. Er gasnke vanlig å bruke siste del av permisjonen på innkjøring.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Skjønner ikke helt hvorfor dette er latterlig?? Det er vel opp til enhver, men tror det er flere tolkninger av dette spørsmålet. Jeg f.eks. har ett år ulønnet permisjon nå. I de 5 siste mnd av denne permisjonen er det meningen at minstemann skal gå i barnehagen, da korte dager noen dager i uken.Storesøster går forøvrig i bhg også.Er det latterlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå