Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Når barna blir invitert i bursdag til barn i bhg, hvor mye bruker dere på gave?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Vi bruker rundt 100,- på alle barnebursdager (barnehage og skole-venner) som ikke er familie.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 mellom 50 og 100,- på alle slike bursdager, kommer litt ann på hva jeg kommer over men noen ganger kan man gjøre noen kupp, da får man litt ekstra for pengene
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 50-100,-, men handler som regel på tilbud slik at opprinnelig pris oftest er høyere. Blir mye bøker.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 20 - 100 kr. Prøver å planlegge slike ting slik at jeg ikke trenger å bruke kjempemasse penger når det blir invitert til slike selskap. Er alenemor med 2 barn, så har ikke så veldig god råd. Feks i sommer kjøpte jeg 5-6 T-skjorter/topper på H&M til 19,50 som hadde kostet mellom 49,50 og 99,50 tidligere, så bruker jeg dem til gaver i barneselskap senere. I høst kom jeg over lego ¨på salg. Pakker med byggesett (bil, hus etc) til 30 kr pr pakke. Hadde kostet alt fra 50 til 200 kr tidligere. Kjøpte før jul flere fleecesett til 50 kr også, hadde kostet 200 pr sett, skal også bruke disse til gave. Har merket at hvis jeg stikker for å kjøpe gave like før selskapet, blir det ofte mye dyrere. Derfor kjøper jeg flere ting når jeg kommer over slike scoop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå