Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Noen som bruker maskin? Har en maskin som jeg i utgangspunktet kjøpte til å klippe ungene med, men den er aldri brukt. NOen som har brukt slik, funker det, kan man skjære seg? Jeg har tenkt å ha på den minste "dingsen" som bestemmer hvor langt håret skal være....
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Funker fint det:) Jeg har en bikinilinje-trimmer, og bruker den på hele røkla. Aldri kutta meg, og jeg har ikke på den disgsen som bestemmer hvor langt håret skal være. Greit hvis jeg vil glattbarbere og har slurva litt med barberinga; kjører over hele med maskina, så blir det helt kort og en enkel sak å glattbarbere etterpå
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Det går sikkert fint det? Min eks likte å være ganske trimma nedentil (omtrent som det blir med maskin - ca 1 mm), og han brukte i begynnelsen samme maskin som han brukte på hodet. Etter hvert kjøpte han seg en egen maskin til kropp, ettersom dette angivelig er mer skånsomt for den sarte huden. Personlig sverger jeg til høvel, og syns det fungerer aldeles strålende.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Prøvd, og en erfaring rikere. Jeg sverger også til høvel nå Maskinen lugget og det var vanskelig å komme til. Sliter med selve prosessen nå også, pga. magen, kommer ikke til, får ikke sett skikkelig. Tips?? HI
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Tips: spør nærmeste mann om hjelp Har forresten ei venninne som prøvde ut hårfjerningskrem mens hun var høygravid, men tenkte det var lurt å bare teste på et lite område først, så hun gjorde det. Dagen etter oppdaget hun ei kvise mellom beina, så hun tok på tannkrem for å tørke den ut. Iløpet av denne dagen setter fødselen i gang, så hun annkommer sykehuset med "skabbete" mus og tannkrem i ræva
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Hahahhaa, det var et godt tips jeg IKKE skal følge Og ja, mannen min er nærmeste redning, men vil liksom klare meg selv så lenge jeg kan Dessuten har jeg fått en hemorroide (urgh!!) og jeg vil holde den privat litt til.... HI
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Tips når en har stor mage er å kjenne med fingrene. Trenger ikke å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå