Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Altså.. barn nr to er 6 mnd og med to små er det vel normalt at det blir nedgangstider for sex. Men jeg er redd det stikker litt dypere for oss/meg. Vi hadde ikke akkurat mye sex før heller og jeg har aldri gledet meg til og i begrenset grad gledet meg over sex. Jeg blir svært sjelden kåt og når jeg blir det kan det veldig fort gå over. Jeg blir veldig lite tent av berøring, kyssing osv. Føler at for å bli kåt må jeg være veldig mentalt til stede og må konsentrere meg veldig. Dersom jeg mister fokus mister jeg også kåtheten. Har prøvd å trosse dette og ha sex selv om jeg ikkje kjenner lysten til det. Tenker at jeg skylder sambo det og at kanskje lysten kommer tilbake om jeg "øver meg". Men i tillegg til at jeg naturligvis blir tørr (kan jo selvfølgelig bruke glidekrem men blir ikke helt det samme..), føler jeg det som ganske ubehagelig å ha sex når jeg ikke er kåt. Syns faktisk det blir litt småkvalmt med svette kropper og luktene og alt. Og da veit jeg ikke om det er helt riktig å gjennomføre det. Ønsker heller ikke å få mer negative assosiasjoner til sex. Dette fører til at jeg er redd for å starte en sexseanse fordi jeg er redd for å måtte avbryte (har gjort det en del ganger) og skuffe samboeren min. Ond sirkel altså. PS: Dette har ikke noe med mannen min å gjøre, elsker han over alt og han har en bra kropp og alt sånnt. Er det noen som skjønner noe av dette og hvorfor det er sånn? (Har en følelse av at jeg er litt sånn flink-pike som ikke helt klarer å kose meg. Har alltid tankene et annet sted. Ting jeg burde ordnet osv). Har ikke lyst å ha et sexløst liv og unner ikke samboeren min det heller, så viss noen har råd blir jeg glad.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Vil bare si at je har det litt på samme måten, men jeg vet at jeg egentlig er veldig glad i sex, og egentlig er en seksuell person, men det er akkurat som om den delen av meg er litt visket ut... Har også to barn, og minste er 7 mnd. OG KLART dette spiller inn for oss! I tillegg føler jeg meg ikke så utrolig deilig selv, men slafsemage med strekkmerker, hoho, osv. Og jeg trenger å føle meg vel med meg selv for å bli kåt, rett og slett. Jeg kjenner veldig godt igjen beskrivelsen din!! Vi får gi oss selv litt tid... Når jeg ikke ammer lenger skal jeg trene mer, kanskje til og med slanke meg litt (hjelp, har aldri gjort det før/hat behovet!). Har heldigvis en snill og tålmodig samboer.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Du trenger nok en grundigere "gjenopptrening" helt nede på bunnlinjen! Klarer du å være ærlig med mannen din og spørre om dere kan rykke helt tilbake til start med sexlivet deres, for å bygge det opp igjen? Det fins "programmer" til å øve seg på dette, men du er nok så dårlig stelt at du behøver en sexolog eller noe sånt som kan hjelpe dere. Da vil dere f eks få en oppfølging / et program som starter med total karantene en stund (et visst antall uker) og utvikler seg sakte med mer nærhet osv, bare med forbud mot seksuelle /erotiske handlinger. Viktig å ikke hoppe bukk over noen av stadiene, for det er her du skal jobbe med å finne uit hva som er godt, hvordan du kan nyte nærheten og mannen din, stenge ute andre ting osv. Seinere utvikler det seg enda litt videre, med erotisk kjæling, masturbasjon osv, bare ikke samleie. Underveis møter man sexologen og forteller om hvordan det føles å f eks være i karantene, om det er en lettelse eller bare frustrasjon osv. Og etter hele "kurset" er det håp om at dere har funnet noe felles grunn å stå på, noen felles ting dere beggge tenner på, noen luker i hverdagen der dere bevisst prioriterer hverandre o.l. Da har man i alle fall en MULIGHET for å ha et godt selxliv!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 jeg har det også desverre slik og i tillegg har jeg ALDRI opplevd orgasme... Jeg aner ikke hva grunnen er med meg. Men jeg har anskaffet meg en liten sak jeg har tenkt å øve meg med... Når jeg en dag får tid.. Jeg har tre små og minste er 15 mnd. HVER gang jeg har sex med mannen er det kun fordi han vil. Bortsett fra når jeg har hatt litt å drikke, da går det litt lettere og er litt gøyere. Hva feiler det meg da??
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Til anonym 13.08 Hva som feiler deg??? ...vil tro at det du trenger ikke er orgasmer, men kvalitetssøvn...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå