ellen-propellen Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Hvordan gjør dere det? Tar dere graviditetstester innimellom for å være sikre? Eller blåser man i det så lenge man ikke har noen gravid symptoner?
Hufsla Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 gravidsymptomer har jeg stadig vekk, men hormonspiral er veldig sikker. Så med mindre jeg skulle kjenne livmora over symfysen så er jeg ikke gravid.
Gjest Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Mensen er borte og jeg tar ikke prøver. Hvorfor i all verden skal jeg bruke penger på tester hver eneste måned når spiralen sitter der den skal og den er 99.99% sikker
ellen-propellen Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2011 Vel,det er jo den usikkerheten på 0,01% da;-) Jeg visste ikke om man burde teste hver 6 mnd eller no hehe. Dette er min første hormonspiral,så jeg vet ikke hvordan man gjør deet liksom:) Har dere fått vektproblemer av den? Selv har jeg trent og spist kjemperiktig i flere mnd uten å gå ned ett gram:-( Så jeg tipper det er hormonspiralen sin skyld. Men det blir vel mer stabilt etter en stund det og?
2søtesmåh Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Bortsett fra meg selv så har alle jeg kjenner med hormonspiral mistet mensen....Og ingen har gått opp/ned i vekt av den, om de da ikke har prøvd og gå ned i vekt, så har de gjort det like greit som før. Totalt så kjenner jeg vel 10-15 stk MINST med hormonspiral....De aller fleste som VET de ikke skal ha unger bruker det, for det er enkelt, trygt og lite bi-virkninger..SÅ tar de den ut, og ingen har hatt problem med å bli gravid i etterkant. Brukt fra 1 til 6 mndr på det. Når du begynner og blø igjen, så begynner hormonene og minke og det vil snart være tid for å bytte..Har de jeg kjenner fortalt meg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå