Gå til innhold

Innvendig eller utvendig ul i uke 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Lurer på om noen vet om det er innvendig eller utvendig ul når man er inne i den 9.uka?

Skal på tidlig ul grunnet blødninger, og er spent på hvordan dette skal foregå. glemte selvfølgelig å spørre legen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sannsynligvis innvendig :)

Skrevet

Du vil nok få innveldig. På A-hus fortalte de meg at de normalt tar innvendig helt fram til uke 16. Men jeg har også hørt om folk som får privat og får utvendig UL uke 12... Men før uke 12 er det nok alltid innvendig.

Skrevet

Det blir nok innvendig ;)

Skrevet

jeg fikk utvendig i uke 9+0, da spurte hun meg om jeg ville prøve først, og de så alt helt fint!!, bevegelse og alt mulig, så du kan jo spørre! hvis det ikke går så er det jo bare ta innvendig etterpå :)

så etter det har jeg bare tatt utvendig ja hehe

Skrevet

:) Okey.

Det gjør egentlig ikke meg noe om den er innvendig heller, men er litt greit å være forberedt når man skal til en sånn undersøkelse:)

Men siden det er snakk om blødninger her er de kanskje mer forsiktig med vaginal også? Vet ikke jeg atlså, men tenker at det skal kanskje ikke så mye til dersom det er snakk om en truende abort her :/

HI

Skrevet

jeg har alltid hattt invendig ul pga blødninger, men det er altså tidligere enn 9 uke, så det har ingenting å si tror jeg,

men som sagt bare spør :) er jo faktisk ikke så behagelig å få innvendig heller så hvis man kan se noe ved utvendig, så er jo det bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...