moota m storebror&lillebror Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har lyst å finne på noe med barna. Men med dette været og ørebetennelsen min, frister det lite å være så masse ute. Blir det snø må vi ut å prøve kjelkene, men ellers tror jeg det blir noen småturer ut bare.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Vi skal på skøytebanen i mårra, hvis vær og føre tillater det. På søndagen har vi ingen planer - vi får se hva vi finner på.
blond Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Det er visst på tide å kjøpe klær til et barn igjen og ordne noen andre byting. Etter det antar jeg at søndagen blir brukt til snøaktiviteter. Rart å tenke på at det er vanlig helg, første vanlige helg på lenge!
Ranveig R Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 I morgon skal eldste i bursdagsbesøk. Eg og lille blir nok for det meste inne sidan ho har vore sjuk i over ei veke, men ho er feberfri i dag så vi tar gjerne ein tur ut om det ikkje blåser *alt for* ille. På søndag har vi ikkje planar på formiddagen, anna enn å kaste ut jula, har ikkje kome så langt enno. Om ettermiddagen skal vi på julefest i kyrkja, så eg må vel bake bollar om formiddagen og.
Jojo x3 Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Vi skal feire bursdag og forhåpentligvis også rekke litt ski og aking! Ellers skal jeg slappe av og har kjøpt stratos til kosen
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Har lyst det skal bli sol, så vi kan gå ut og nyte snøen og bare være sammen med barna. Besøke litt familie. Spise god mat lørdag kveld. Ingen andre spesielle..
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2011 Nesten alle planene jeg hadde gikk i vasken når lillebror i natt og i morges våknet med vondt i ene øret. Han er varm også, må måle temperaturen hans når sauen shaun er slutt. Det blir vel bare innekos idag da, pizza ikveld. Imorgen skal vi til ei venninne og leke på formiddagen. Lurer på kino på ettermiddagen/kvelden.
Lene~mor til tre Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Jeg jobber hele helgen så her blir det ikke tid til å finne på noe, går ikke an å bevege seg utendørs heller da det er en halv meter snø ute... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå