Gå til innhold

Er hvilestillingen i Scooter 2.0 flatere enn i den gamle modellen? Noen som vet?


Januarprinsesse2008

Anbefalte innlegg

Vurderer å skifte ut Mountain Buggyen med en ny Emmaljunga Scooter 2.0 når baby blir ca. 6 mnd., men kunne godt tenke meg at hvilestillingen var litt flatere. Noen som vet om den er flatere i 2.0-modellen enn i tidligere modell? Det er jo noe herk å tre selene i Mountain buggyen gjennom vognposen. Har en søskenvogn som jeg også bruker posen i, så kunne tenke meg at dette var litt enklere. Seleløsningen på Scooter'en er vel ikke endret på fra gammel til ny modell...? Noen som vet?

 

Takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang selene så vil jeg ikke tro det er noe enklere med Scooter. Man må jo dele opp selen for å få den løs/tre den gjennom posen. Jeg syns det er tungvint. Men man må gjerne gjøre det sånn med alle vogner så lenge man vil bruke den interne selen. Jeg brukte løs sele i simovognen og det var litt lettere ang pose da ja. Men løs sele er vanskeligere å få festet i Scooter.

 

Ang hvilestillingen på ny og gammel modell vet jeg ikke. Men den er ikke akkurat flat i den nye heller. Ville ikke brukt den til en på 6 mnd som gjerne skal sove en del i vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Har en gammel scooter stående, og selene på den er jo kjempeenkle å tre gjennom vognposen. Håper de ikke har endret på dette.

 

Mener å ha lest et sted at hvilestillingen er litt flatere på ny modell. Får ta meg en tur til nærmeste barnevognbutikk og sjekke dette.

 

Denne sitteputen skal visst gjøre det mer komfortabelt for de minste barna:

 

http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Varme_kjoreposer/Minimizer_sittepute-592.html

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, liggestilen skal være flatere i den nye, men tror ikke det er veldig mye ;) Hadde Scooter til yngste dattern vår og var knall fornøyd, og valgte glatt Scooter til yngste guttebass også. Han begynte og bruke den ved 6mnd alder og sov mye bedre i den enn i Simo kombi vogna si. Han sover fremdeles som en stein i vogna og er nå 13mnd. Syns ikke det er noe stress med og tre selene inn i voksi urban posen hans. En annen ting som er knall med den nye Scooteren, er den nye kurven under vogna. Mye berde plass, og knirker ikke ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Anbefaler ikke Scooteren. Min 23 mnd. gamle jente har vokst ut av den. Ikke plass til pose eller noe i den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmmm... Har en jente som akkurat har fylt 3 år og hun sitter kjempefint i Scooteren. Sove kan hun også finne på å gjøre. Hun er helt normal av vekst. Har nå også fått en Teutonia Timmy i hus. Den ligner på Scooter'en, men kan legges helt ned i ryggen. Har bestilt meg lufthjul på lilleprinsen.no, så dette blir bra.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...