Nat27 Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Vet ikke annet enn at Bergans dunjakkene er fantastisk varme og gode. Datteren min stortrives i den og sier alltid at hun er varm og god. Hun er 9 og vet å gi beskjed dersom noe ikke svarer til forventningene.. Eneste er jo at de er veldig dyre. 1200,- for noe de vokser ut av... Jeg kjøpte en som var litt stor og satser på at den holder to sesonger. Fordelen er at de er veldig god kvalitet (har min egen på 4. året - sinnsykt mye og hardt brukt, og den er fortsatt like fin. De er også veldig "unisex", så om du kjøper en nøytral farge kan nestemann arve. Slik har hvertfall jeg tenkt... For min del veier disse tingene opp for prisen. Nesten hvertfall.. Hun fikk den i julegave og sånn sett var det ok for oss å kjøpe en så dyr jakke til en jente som ellers har alt..
Espoir Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2011 Den høres jo bra ut. Kanskje de er på salg nå? Men tåler de en seksårings ville utelek, da? Dette er en jakke han kommer til å bruke på skolen.
FruV Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Familiebutikken har troll vinter jakker til 648 kr
Wopi Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Datteren min på 8 har også Bergans. Det samme har jeg. Den er utrolig varm og god. Hennes har holdt 2 sesonger, usikker på om det går enda et år. Verdt pengene!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Jentene mine har Skogstad Kjempefine og gode. Betalte 499 for dem på fullpris
Nat27 Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Kan hende du kan finne på salg ja Vet ikke hvor vill sønnen din er, jeg. Hehe Men jeg har brukt min i skog og mark og i vill lek med hunden. Har satt meg fast i både det ene og det andre uten at den har revnet slik andre jakker har gjort. Men for all del - det er jo et relativt tynt stoff på utsiden, så den holder nok ikke til hva som helst.. Ellers har jeg veldig god erfaring med merket Skogstad. Disse plaggene tåler myye! Her har jenten min brukt dette merket både i jakker, boblebukser, dresser osv. Klærne har også kommet til oss gjennom arv og har blitt gitt videre når hun har vokst ut av det. Boblebuksen hun har nå har vært brukt til tre (inkl. henne), og er klar for neste barn nå når den er for liten. Like fin og varm- om enn litt sliten i fargen.. Har forøvrig kjøpt en helt lik til henne nå, nettopp pga at den er knallslitesterk. Men selve varmen i jakker av det merket vet jeg ikke altfor mye om.. Ellers har jeg prøvd mange forskjellige merker, alt fra dyre til Cubus og H&M osv, og jeg står for Bergans og Skogstad. Firer ikke på så mye når det gjelder varmen og "behageligheten" til barna..
Espoir Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2011 Tusen takk for svar - skal sjekke både Troll, Bergans og Skogheim
solei Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Jeg er Bergans fan deluxe. Fantastisk lett og varm dunjakke til voksen. Men jenten min på 11 fikk sin sin fort ødelagt. Barnejakkene tåler mye mindre. De hadde mange reklamasjonener på skader på barnedunjakker ifjord. Tok 3 mnd før jenta fikk sin fra reperasjon...måtte og betale selv skaden. Hun falt lett etter 3 uker på ski...på bar snø. Kom mange småhull. Så til barn vil jeg si at jakken er langt ifra verdt det! Men til voksen er den supersterk. Om du alikevel vil ha er dette gode nettsider som har billige bergans jakker til barn og voksne: komplettfritid.no sportsdeal.no
___ Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 Det er ofte mulig å reparere slike ting. Du kan enten gjøre det selv eller spørre en skomaker eller liknende. De fikser myesånt. Da slipper du å kjøpe nytt og gutten lærer litt om å ta vare på sakene sine.
Gothminister Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 G-sport har halv pris på Norheim og Skogstad nå.. Kjøpte selv vinterjakke til 3 åringen som han skal ha til neste år. 250 kr.. Det var Norheim sin da.. Ser det er flere som bruker det merke,så tenkte jeg skulle teste det ut =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå