Mamma til 2 søte jenter Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Har siden tirsdag hatt omgangssyke med 2 ganger med diaré og 5 ganger med oppkast, har hatt feber over 39 (men dette er borte nå), hun sier nei til all mat og har de siste 2 døgnene omtrendt ikke drukket noe, bortsett fra i dag morges med 1,5 glass melk (som hun strengt tatt ikke burde ta (altså melken), men hun var helt desperat og da gav jeg det henne siden hun ikke ville ha noe annet, selv om jeg venter på oppkastet...). Hun har vært slapp og ikke mye i form- var litt bedre i går, men er i dag helt slapp og sover og vil nesten bare ligg i mitt fang. I natt har hun kastet opp i senga som var helt grønt. Får se om hun våkner til liv når mannen min kommer hjem om 1,5 time. Det gjorde hun i går for en liten periode.. Ringte vikaren til fastlegen min hvor hun fikk time senere i dag, som jeg benytter dersom hun fortsatt ikke spiser og/el drikker minimalt. Off, synes dette er skikkelig ekkelt. Ser at hun har tatt av seg. Huden på magen som vanligvis er stram (hun har en mage som ser ut som hun er gravid... heheh..), er nå helt slapp. Er spent på hva legen sier og håper vi slipper innleggelse.. Var inne på sykehuset med min første datter når hun var så liten og hun måtte ha intravenøs, var med når de satte kanylen inn i blodårer i hodet. helt forferdelig!! En følte seg skikkelig hjelpesløs og så utrolig synd på den lille!! Dette er også den første gangen hun er syk. Har aldri vært syk tidligere, selvom hun har gått i barnehage i 1/2 år. Ringte barnehagen tidligere i dag og der fikk jeg reaksjon på at hun var vært syk lenge. De andre barna har kommet seg etter ca 1 døgn. Men kommer kanskje av at hun er syk for første gang, var min tanke. Noen andre som har barn med omgangssyke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå