Makkapakka Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 ...hvilken ville du ha valgt? Jeg klarer ikke bestemme meg, men synes ikke jeg kan kjøpe 2 dyre vesker heller. Enten vil jeg kjøpe denne: http://www.mulberry.com/#/storefront/c5482/1882/category/ (east west Bayswater, litt mindre enn den vanlige Bayswater) eller Neverfull PM fra Louis Vuitton (men den har lkke glidlås og da kommer jeg aldri til å bruke den tror jeg. Ser bare så fin ut!) Hva er din favorittveske? Ønsker helst skulderveske og merke er ikke relevant. Så lenge den ser fin ut
snuppedupp Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har Mulberry sin Bayswater og er veldig fornøyd med denne. Skal du kjøpe Mulberry bør du kjøpe den på taxfree'en på flyplassen. Mye billigere enn inne i London
Makkapakka Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2011 Bruker uansett tax refund muligheten og får tilbakebetalt den engelske VAT i ettertid. Da blir vel prisen lik som den på flyplassen? Husker du hvor mye den koster på flyplassen?
snuppedupp Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Kursen var lav når jeg kjøpte den og da lå den på rundt rett i overkant av 4000 Nkr. Jeg har den store modellen da - og kjøpte den på Heathrow. Tror faktisk den er billigere der enn inne i byen men det kan du sjekke før du reiser :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå