Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Har gitt min eks svigermor totalforbud mot å sende/legge ut bilder av guttungen etter at hun sende nakenbilder av han til folk over hele verden. Hennes venner skal da vel ikke sitte å se nakenbilder av gutten. Men hun går rett imot det å fortsetter å legge ut bilder. Hva kan jeg gjøre? Pappan får legge ut noen men de får jeg "godkjenne" først. Detter kommer jo til å ligge på nett bestandig å skal ikke skjemme guttungen når han blir stor.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Det kommer veldig an på situasjonen, synes jeg. Hva mener du "folk over hele verden"? Var bildet ille? Og sært av deg å kreve at du skal godkjenne bildene pappaen legger ut av barna deres, du har ikke akkurat copyright heller.. Men selvsagt forventer man at folk bruker vett med tanke på bilder på nett. Hvis din svigermor (eller eks) stolt har sendt bilder av sitt barnebarn på mail til noen venner, synes jeg du overdriver noe voldsomt. Ut på nett derimot, som en åpen facebookprofil, er jeg mer skeptisk..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Rett å slett folk over hele verden. Bor i et turistland så kjenner mange rundt omkring. Er ikke jeg som vil godkjenne men pappan som spør om de og de bildene passer seg å legge ut. Bildene var ille ja. Badebilder, bleieskifte bilder etc. Hun har mange flotte bilder der ungen er påkledd så jeg skjønner ikke hvorfor hun må sende rundt nakenbilder. Det er ingen garanti for at noen andre ikke finner på å legge det ut og/eller om noen av de er pedofile for den del. Er ikke alle hun kjenner så godt at hun skulle visst noe særlig om de. Hun har åpen profil på facebokk (jeg og pappan har lukket) der hun legger ut det hun føler for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå