Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Noen som har gjort det? Får man tid til å jobbe litt utenom studiene? Jeg vurderer 4-åring nettbasert studie på sykepleien. Dette er deltid.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Min venninne har ihvertfall gjort det. Hun har en master fra før, og etterpå har hun tatt en bachelor over nettet ved siden av ca 50 % annen jobb.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Takk for svar. Det var 50% jobb utenom jeg tenkte på. Kanskje jobbe med noe relevant innen utdanningen min. Vet du hvor mye tid hun brukte hver uke på å lese/høre på lydfiler osv? Hadde hun barn da hun studerte over nett?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Jge vet ikke helt hvor mye tid hun brukte, men vet at hun ofte var stresset fordi jobben tok tid som gikk utover studiene. Det ble mye lesing før eksamen. Hun har tre barn, på 11, 13 og 3 år. Bachelor-studiet tror jeg hun har tatt over langs de to siste årene. Hun har bare hatt delvis barnehageplass til den yngste helt frem til august 2010. Før det tror jeg barnet bare var i barnehagen korte dager (de bodde i utlandet), evt. noen dager i uken. Hun har sittet mye på kveldstid og i helger/ferier tror jeg. Men hun er veldig glad for det nå, og denne tilleggsutdannelsen gjør henne enda bedre kvalifisert for akkurat den yrkesretningen hun egentlig vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå