Gå til innhold

Hvilken kaffemaskin anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått penger til jul som skal kjøpes kaffe maskin. Planen er nescafe dolce gusto, den runde. Er det bare designet som er forskjellig på dolce gustoene? Er kaffen god? Noen andre å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk nespresso Clitz i julegave for et år siden, og er storfornøyd.

Jeg er ikke så glad i nescafè som man kjøper på butikken , men er helt sikkert ikke den samme kaffen..

Skrevet

har nespresso maskin, veldig fornøyd. selgerene på elkjøp anbefaler nespresso fremfor dolce gusto pga at nespresso maskinene har høyere barr trykk, og dermed fremhever kaffesmaken bedre, og ergo gir bedre kaffe.

Skrevet

Får man sånne melkekaffedrikker på disse også? Greit med litt variasjon.

Skrevet

ELSKER såfall min dolce gusto maskin :D

Beste kaffen! Åsså kommer det iskaffe og istea til våren :D

Skrevet

er melkeskummer til en del av nespresso maskinene ja.. dolce gusto har melk i kapsler

Skrevet

Jeg har nespreso clitz m/ melkesteamer og er kjempe fornøyd.

 

kjøper du før 15 jan får du igjen 4000 =) vår maskin kosta 2500

 

 

dolce gusto sin kaffe er vel dyrere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...