Hellinor Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Har fått penger til jul som skal kjøpes kaffe maskin. Planen er nescafe dolce gusto, den runde. Er det bare designet som er forskjellig på dolce gustoene? Er kaffen god? Noen andre å anbefale?
pip pip Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg fikk nespresso Clitz i julegave for et år siden, og er storfornøyd. Jeg er ikke så glad i nescafè som man kjøper på butikken , men er helt sikkert ikke den samme kaffen..
#Ariadne# Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 har nespresso maskin, veldig fornøyd. selgerene på elkjøp anbefaler nespresso fremfor dolce gusto pga at nespresso maskinene har høyere barr trykk, og dermed fremhever kaffesmaken bedre, og ergo gir bedre kaffe.
Hellinor Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2011 Får man sånne melkekaffedrikker på disse også? Greit med litt variasjon.
Gjest Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 ELSKER såfall min dolce gusto maskin Beste kaffen! Åsså kommer det iskaffe og istea til våren
#Ariadne# Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 er melkeskummer til en del av nespresso maskinene ja.. dolce gusto har melk i kapsler
FruV Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har nespreso clitz m/ melkesteamer og er kjempe fornøyd. kjøper du før 15 jan får du igjen 4000 =) vår maskin kosta 2500 dolce gusto sin kaffe er vel dyrere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå