Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Mannen min var på helsestasjonen med vesla i går, for å få MMR vaksinen og 15 mnd kontroll. Da hadde han fått beskjed av helsesøster at dette var siste kontrollen. Stemmer det at det ikke er noe mer kontroller eller vaksiner før de skal ta BCG mot slutten av barneskolen?
lille sprelle Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Det er en kontroll ved drøyt 2 år (27 mnd ca). Deretter tannpleier ved 3 år og så helsestasjon ved 4 år. Er det noe spes, kan man ta kontakt.
lykke74 med 3 små Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Her har vi vært på kontroll ved 2 år, 4 år og i forbindelse med skolestart. Så er det vel vaksine i 2. klasse, 6. klasse og 7. klasse for jentene.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Tusen takk for svar! Ettersom det er såpass lenge til, så skjønner jeg at det ikke ble satt opp noen ny time.
Lemonia Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Her er det 2-2½ årskontroll hos helsesøster og 4 årskontroll hos lege + helsesøster + første besøk hos tannpleier ved 4 år. Deretter ikke noe mer før skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå