Gjest SweetMommy <3 Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Jeg er 36+0 idag og har termin 6 februar, men jeg har otroligt mye vann i kroppen (spesiellt i beina) det gjør vondt når jeg tar på de og de er ømme hele tiden=( har en del i leggene, henderne og ansiktet og men ikke alls så mye som i føtterne og leggerne. Lurer bare på om det er farligt? er det normalt at det gjør vondt?
Trollmor til 2 Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Ja, det er vel normalt at det gjør vondt. Blir et stort press innenfra. Vann i kroppen er ikke farlig i seg selv, men kombinert med høyt blodtrykk og/eller protein i urinen kan det bli farlig. Da har du fått svangerskapsforgiftning. Leger og jordmødre er spesielt oppmerksomme på vann i beina, så jeg ville fått sjekket det opp hvis jeg var deg. Er det lenge til du skal til neste kontroll?
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 jeg ska på sjekk på tirsdag så det er ikke så lenge igjen... så jeg kan vell sikkert vente tils dess? Det ser helt sinnsykt ut=) he he Jeg hadde mye vann i mitt forrige svangerskap men det er enda verre nå=(
AlmaN Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Vannet i seg selv er vel ikke farlig, men at det kan være tegn på noe. Du kan sikkert vente til du skal på undersøkelse, hvis det ikke har kommet veldig brått på da? Evt. andre symptomer på svangerskpsforgiftning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå