Gå til innhold

Hva har skjedd med arbeidsmoralen min! Hjelpes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altid syntes a jobben min er bra og trives veldig godt med mine oppgaver, utviklignen min og kolleger. Er skjelden hjemme og jobber gjerne litt ekstra med et smil. Elsker jobben min rett og slett :)

Har vært delvis sykemeldt (bare 20%) siden uke 12 og det har holdt bekkenet i sjakk. Føler meg fysisk klar for å gå på jobb egentlig. Nå har jeg htt to uker ferie og vært 100 % sykemeldt (grunnet blødning 1. nyttårsdag) denne uka.

Merker på meg selv at jeg har lite lyst til å jobbe. Trives godt hjemme og pusle rundt og ha god tid til knøttet og meg selv og ha overskudd til å gjøre småting som å spise lunsj på kafe eller møte en venn på kino.

Hva skjer egentlig! Jeg liker jo jobben og skjønner ikke dette helt egentlig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat slik som deg. Er i uke 28, og har jobbet 100 prosent til nå. Nettopp gått ned til 60 prosent, men trives best hjemme, hvor jeg kan gjøre ting i mitt eget tempo. Merker at kroppen trenger massevis av hvile, kanskje særlig fordi jeg har to barn som også krever sitt etter arbeidstid :)

Mangel på arbeidslyst trenger ikke bli et varig problem :=) Kan hende vi gleder oss til å begynne å jobbe igjen når permisjonen går mot slutten. Det har jeg gjort de to forrige gangene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...