Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Sitter å småsnufser fordi jeg savner eldstegutten såååå mye idag! Han er bare reist på skolen, kommer hjem senere, men han var så lei seg i dag tidlig. Sa "hade mamma" mens han hadde gråten i halsen Vil bare dra å hente han igjen og trøste han! Godt det er helg, og han skal være hjemme i 2 dager da! Teit innlegg, vet det... Ville bare høre om det er andre som har det sånn av og til?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Ikke alle morgener er like gode nei, men det går seg til, alle dager kan ikke være en dans på roser vettu..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Jeg skjønner deg, og det er ikke noe gøy nei. Vi har alltid så stressende morninger og det har jeg dårlig samvittighet for.. Hvorfor var han lei seg når han gikk? Er det noe galt på skolen? Godt det er helg om noen timer så kan dere kose dere masse )
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Nei han gledde seg til skolen idag, skulle lære å sy Alt var galt, ville ikke ha dress på, feil bukse, hanskene sklei opp og ville være hjemme osv. Er ikke komt helt i rute etter ferien tror jeg, så han var veldig trøtt! Men nå kommer han hjem snart! skal lage yndlingsmiddagen hans nå, så jeg får se det herlige smilet hans <3 *klisseinnlegg*
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Beste tips for å slippe å få det sån er at dere står opp en halvtime tidligere og legger frem alt tøy kvelden før. Det blir fort sån når det blir litt for travelt om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå