Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 I så tilfelle... Hvordan funker det? Koster det penger? Prøver å finne ut av det, men jaggu ikke lett. Og hva heter kanalene?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Kjenner en som enda bruker det. Koster ve ikke noe tror jeg. Har det aldri gjort men du må vel laste ned programmet. Men det er jo helt "ut" så det er lite aktivitet å veldig få kananler mot det det var før.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Hmmm Takk for svar. Har ikke hørt noe om det jeg heller, men når jeg tenker meg om... så var det jo en god chattefunksjon.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Jeg kjenner også en som bruker det kanskje det er samme person he he,hvem kjenner du som bruker det da.
Sakone Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 IRC blir fortsatt brukt i stor grad innen visse "sirkler". Særlig innen for programmeringsmiljøene blir det brukt hyppig. Også innenfor andre småmiljøer rundt omkring på nettet. Jeg bruker det selv også. Når det gjelder kanaler, så er det bare å søke rundt på nettet, men med mindre du har spesifikke områder du er interessert i, som f.eks anime, programmering ++ er ikke IRC stedet for deg tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Husker før i "gamle dager" når alle var på IRC. Var mest på kanaler som navnet på byen min, og en annen en som noen felles bekjente hadde startet med noen andre. Den ble virkelig populær etterhvert, og stiftet flere bekjentskap og fikk nye venner der som jeg den dagen idag enda har. Husker vi hadde slike "boter" eller "bots" som en av guttene der hadde programmert, som svarte oss når vi snakket, og gav oss statistikker på mest brukte ord osv, hvem som skrev mest. Var mye morro konkurranse med den ja. Ahh.. The good old days! Så kom msn, alle glemte irc.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 he he ja je husker den kjente du noen som kalte seg noe med aw et el annet,
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Jeg også kjenner noen der med de bokstavene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå