Gå til innhold

Reform 94/Kunnskapsløftet....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Jeg tok alle fagene i generell studiekompetanse for 4 år siden, og har etter det fått tre barn.

Hadde tenkt til å søke Førskolelærer deltid til høsten, men får beskjed om at det kan hende jeg må ta alle fagene på nytt.

Da jeg tok eksamen som privatist, het det Refom 94, og nå er det Kunnskapsløftet.

Noen som har litt peiling på dette her?

Er nødt til å drøye Førskolelærer studiet hvis jeg må ta alle på nytt igjen.Jobber 80 prosent ved siden av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakket med en fra vgs, hvor jeg tar eksamnene, men fikk beskjed om å ringe mandag for å snakke med en rådgiver.

Skal sjekke ut samordna opptak.

Takk for svar;)

Er ikke mye fristende å ta de en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...