Gå til innhold

Kjøper dere vinterdress og vintersko på salg til neste vinter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan vet dere størelsen da?

vil der ehjelpe meg litt?

gutt 2 år og 3 mnd nå, bruker reimadress i strl 86 nå, passe stor til han nå. bruker 86/92 i klær.

viking goretex strl 23 nå.

Gutt 3,5 år. bruker ticket to heaven strl 92, den er stor i strl. han bruker 98/104 i klær.

sorel sko strl 25, de passer bare akkurat, kunne gjerne vært en strl større.

Hvilken strl kjøper jeg da til neste år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sko er vanskelig, men opp et par størrelser ift hva han bruker nå kanskje? Klær kjøper jeg som regel en størrelse opp til fireåringen.

Skrevet

jeg kjøper ikke på salg da jeg syns det er veldig vanskelig. Har en som var nesten 4 når ny vinterdress skulle kjøpes og måtte ha 116 fordi han er så lang i ryggen. 104 var for kort når han bøyde seg. Jeg liker prøve klærne og se at de virkelig passer, istedet for å gjøre bomkjøp.

Sko handler jeg ihvertfall ikke uten å prøve. Får da være måte på å skal spare!

Skrevet

Jeg fikk barn 3 barn på 3 år, så her er det så enkelt at jeg kjøper en dress som er størrelsen større enn årets, og passer den ikke den ene, så passer den til den andre. Enkelt og greit. :D Arv er flotte greier! Lite brukte sko etter én, blir den andres reservesko påfølgende år, og gode vinterdresser kan brukes av flere barn. Skostørrelser videre er vanskelig å gjette, det er lenge til neste vinter. :)

Skrevet

sko må du i hvert fall ikke finne på å kjøpe nå! Har erfaring med at føttene kan vokse veldig i sommerhalvåret, og hvis du greier å kjøpe riktig størrelse nå, så er jeg imponert!

Skrevet

Har kjøpt vinterdress, gått opp en str.

Sko venter jeg med til høsten.

Skrevet

Kjøper gjerne dress på salg, tar i litt på str. Men ikke sko, det er for vanskelig å forutsi str.

Har kjøpt sko på salg et par ganger, og str eller modell har ikke stemt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...