Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe av det teiteste jeg vet er folk som spør her inne om de er gravide, for hvordan skal vi kunne vite det liksom?..

Men nå har det seg sånn at jeg skal liste opp noen symptomer/plager jeg har for tiden, så kan dere si om det er trolig at jeg kan være gravid..

Først :Eggløsning rundt 19./20.desember, hadde sex 21.(samboer hadde vært på jobb i fire uker til da). Begynte å blø etter det samleiet, men det stoppet igjen. Så trodde jeg mensen kom den 22., men det varte i en dag, kom tilbake den 24, men stoppet igjen. 30.desember begynte jeg å få ømme pupper, noe jeg får før mensen. Har fortsatt ømme pupper, men ingen mens. Vondt i hodet to dager på rad nå, skikkelig irritabel, ALT samboer gjør er feil, han er bare rett og slett en idiot..hehe :) Jeg føler jo selv at jeg er urimelig, men greier liksom ikke å ta meg sammen. I tillegg har jeg noen "stikk" inni "magen" mellom venusberget og magen av og til...

Vet jo at jeg må ta en test, men tenkte jeg skulle vente en uke til, hvis ikke mensen kommer før det.. Etter tre år som prøver blir man litt lei av å få negative tester når man TROR man er gravid, så derfor spør jeg; er dette symptomer på graviditet, eller lurer jeg meg selv nok en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og med ømme pupper mener jeg ikke litt vondt når man tar på dem, men vondt når man går og vondt av bare det å ha på en litt trang ulltrøye.. :)

Skrevet

Ehh.. du innleder med å si at det teiteste du vet er folk som spør her inne om de er gravide.. men ser du virkelig ikke at det nettopp er det du nå selv gjør?

Og du har helt riktig: "for hvordan skal vi kunne vite det liksom"?

Skrevet

Selvfølgelig ser jeg jo at det er det jeg selv gjør.. Jeg vil bare høre om folk har erfaring med "symptomene", eller om jeg nok en gang hauser opp meg selv for så å bli kjempeskuffet når jeg får en negativ test..

Skrevet

Greit nok det, men hvorfor innlede med at dette er så teit da? Når du gjlør det selv liksom?

Det er jo tydeligvis ikke teitere enn at du selv gjør det..

Skrevet

Men så er jo jeg ganske teit da.. Og jo, jeg syns fortsatt det er teit å spørre, men gjorde det selv alikevel! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...