Gå til innhold

:O. Jeg skal på date i helga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hvor lenge siden det er siden sist. Men aldri før med en unge sovende hjemme. Dette skal bli virkelig skummelt. GruGleder meg veldig. Karn er ikke noe særlig å se på men er kjempegrei å snakke med og jeg føler meg avslappet i nærheten av han. Rett å slett en kjempekar :). Utseende har aldri hatt noen betydning for min del. Huff. Noen tips til en som har falt litt ut av dateinga? Skal med et feller vennepar så etter jo litt på stemmninga men de drar rett etter maten så da blir vi 2 plutselig alene. Skummelt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vær deg selv!! Du kan jo tenke igjennom noen ting å fortelle eller spørre om i tilfelle. Greit å unngå lange pinlige stillheter ;)

Men når du føler deg så trygg på han, så går det helt sikkert bra! Lykke til!! :)

Skrevet

Være meg selv den er grei. Er heldigvis mange ting jeg ikke vet om han og jeg er et sosialt vesen så skal nok slippe unna pinlige stillheter. Håper jeg.

Takk takk :)

Skrevet

Var på min første date etter å ha vært singel i 2 år og før det vært med min ex i 5-6 år. Husker følelsen, gledet meg og gruet meg noe forferdelig hehe. Føltes så skummelt.

Men var flott bare jeg kom meg avgårde da og hadde det hyggelig. Nå datet jeg bare han et par ganger så fant jeg/vi ut at vi ikke er mer en venner.

Til uka skal jeg på date igjen med en annen mann, kjenner jeg har litt av de samme følelesene ja men gruer meg ikke like ille. Gleder meg mer.

Eneste jeg kan si er prøv å bare tenk på det posetivt, jeg prøver å tenke kansje er det en framtidig kjæreste men hvis ikke så er det ihvertfall en framtidig venn. Syntes det tar litt av presset av. :)

Skrevet

fortell da HI, hvordan gikk det? spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...