Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Urinveisinfeksjon? Det er ihvertfall normalt:)
LinnisR83 Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Hva mener du? Tisser du blod, må du jo komme deg til legen. Har du fått påvist litt blod i urinen på legekontoret, kan du ha en uvi eller bare en forurenset urinprøve. Har hatt +2 av alt på urinprøvene mine, og er nå i uke 34, som deg, og legen sier at det kun er forurensning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå