Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Skal handle ull til guttungen på 1,5 år. Han er nå 90 lang. Er det noen som har trøye og longs i ull Tom og Trine? Hvordan er disse i str? Store/små. Lurer på det samme når det gjelder trøye og longs i Regnbueull fra Janus. Er det noen som har prøvd begge disse merkene og kan fortelle om et av de er bedre en det andre?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 tom og trine- ulla er kanskje litt små i str. Tom og trine bomulls-tøy er enda mindre, (ull gir vel mere tøy)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Hvis gutten din er 90 cm, ville jeg kjøpt 110. Tom og Trine ull er små i str. Det er min erfaring! He he..lang 1,5 åring du har forresten ;o)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Kjøpte strømpebukse og body til babyen min på 7 mnd. I str 80. Strømpebuksa var altfor stor! Hadde den opp til under armene, pluss beina var altfor lange og hang og slang! Bodyen var altfor trang!! Ikke fornøyd! Kunne jo ha bytta, men det tar oss 2,5 time å kjøre til sparkjøp, og vi er der ganske sjelden... Regnbueull bruker jeg til de større ungene, og er fornøyd med de. Ikke for store eller små i størrelsen!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Min var også akkurat 90 når han var 1,5 år:)) Jeg bruker endel tom og trine. Sjekket en genser i tom og trine nå. Han er nå 116 cm (4,5 år) og genseren er 6 år. Det tilsvarer alderen såvidt jeg vet (116 cm=6 år størrelse) Den passer greit, men kunne nok hatt 7 år. Ville kjøpt 100 eller 110 til en på 90. Strømpebukse kjøpte jeg 110 nå, og den passer greit. Orker ikke kjøpe ull til å vokse lenger, han leker så hardt at han får hull i klærne så de holder ikke lenger enn sesongen hehe;)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Takk for svar. Ja, har en lang 1,5 åring. Har alltid vært lang for alderen. Sprengte skjemaet på helsestasjonen fra han var ca 3 mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå