*babydrøm87* Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Begynte i går med dobbel dose wild yam, og håper det klorer seg fast en liten spire! fortell gjerne deres historie!
CI82 Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Jeg vurderer det, men er også redd for å "klusse det til". Jeg tok bidronninggele en syklus, men da ble den så veldig lang og vet ikke om jeg hadde EL engang. Det er ikke sikkert det hadde noe med det å gjøre, men blir litt redd for at det skal skje igjen. Vil gjerne høre hvordan det går med deg
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Hei! Jeg kjøpte Damiana og Wild Yam idag. Startet på Damiana med en gang. Hadde en MA i helgen, fikk tablettene i går, så nå venter jeg bare på at blødninger skal slutte så jeg kan begynne med EL-testing. Er sååå klar for å få en spire i magen igjen. Føler meg så tom :-(. Så hååper Damiana hjelper til med å øke sjansene og at spiren sitter med Wild Yam :-)
Okti Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har begynt å ta bidronningele og agnus castus (=Vitex) denne pp, men kom i gang litt sent i syklusen (etter at mensen var over). Jeg er spent på å se om det kan ha noe for seg. Men kjenner jeg er så stresset i kroppen.... Hadde trengt en avslappende massasje:) Venter EL til uken... Tvi tvi og la dette hjelpe!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har wild yam liggenes, men er litt redd for å ta det for tidlig...skal taest ETTER el skal det ikke? Tester etter el denne måneden, så tenkte jeg skulle prøve med dobbel dose wild yam jeg også....bidronninggele tar jeg når jeg husker det, har kjøpt det også Tvi tvi for alle oss:)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Har tatt wild yam siden 1. januar (etter el) Tenker å fortsette med dem frem til ikm
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Ja, Wild Yam skal taes ETTER EL er over, veldig viktig etter hva jeg har skjønt. Så best og vente 3dager etter neg. EL test. Er så spent på om jeg klarer og finn ut når EL er jeg, har aldri testet for å finne den før :-/. Men får bare prøve og teste hver dag når det nærmer seg tror jeg :-P
*babydrøm87* Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2011 jøss så mye respons det liker jeg! fortsetter på wild yam¨'en min idag og venter bare spent på om det skjer noe, tok ikke bigele først da jeg brå bestemte meg for å prøve etter mens! ble gravid sist gang jeg gikk på det men da brukte jeg bigele først da. lykke til er veldig spent på dere alle så gi beskjed på dette innlegget så henger vi med!
Mammen ved dammen Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har tatt begge deler denne pp'n: dobbel dose bidronninggelé før el, og wild yam etter en ukes tid. Sorry jenter, men i dag kom mensen... Jeg har tenkt å gi det en sjanse til. Håper dere lykkes bedre!
*babydrøm87* Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2011 hvordan gjør dere det med sex rundt el og etter el ? vi hadde sex før og hver dag etter el. tror sjansene er større da!
*babydrøm87* Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 11. januar 2011 hvordan er statusen hos folket her? har hatt masse stikinger og har ømme nipler og bryster er kjempe spent på om det har klaffet!
mia2010 Skrevet 11. januar 2011 #12 Skrevet 11. januar 2011 Jeg prøvde med wild yam forrige pp, og ble gravid for første gang etter et år med prøving! Endte dessverre med tidlig SA,men jeg kommer iallefall til å fortsette med WY. Har også brukt bidro en stund.
Mona I. 14 pp Skrevet 11. januar 2011 #13 Skrevet 11. januar 2011 Har noen av dere forsøkt "babyklister"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå