Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 føler jeg meg kanskje deprimert? har bestandig hadd livslyst og stått på! jobbet, styrt med ungene og holdt huset rent. Nå har jeg mest bare lyst å sitte i sofaen, ikke gå på jobb, og ikke husarbeid...blir fort sliten av barna og føler de på en måte går mer til far enn meg??? dette er nytt og skremmende...har mange ting jeg har lyst til å finne på med barna og tenker jeg skal gjøre, men når jeg har tid- gidder jeg ingenting...føler meg slapp, trøtt og kjedelig. Bor litt øde til, med svigers rett i nærheten, min familie bor langt unna og han har ikke fler.................jeg har venner iog er med på trening en gang i uka( men gidder ikke det heller nå) hva skal jeg gjøre....................?????????
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Antageligvis så er det bare for en periode.. Men uansett så er det kun DU som kan gjøre noe med det. Tenk at Nei, dette går ikke lengre.. spis mye vitaminer, kom deg mer ut, å ikke bry deg om at barna går til far..so what? Samme hvem de går til vel.. hadde vært sjeleglad ja:) Men som sagt: Gjør noe selv..Shoppe er medisin :)Jeg kan garantere deg at ting blir verre av at du sitter og funderer på hva det kan være.. til slutt vil du havne i en seriøs depresjon.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Det er sant det du skriver...er vel egentlig bare å få ræva mi opp så æ ikke synk lengre ned...skal ta deg på alvor..i mårn drar jeg ut å shopper:) så får vi se...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Har du sjekket om du har lavt stoffskifte? Det kan du få midlertidig etter en fødsel, eller permanent. Noen av de mest typiske symptomene er tiltaksløshet og mangel på energi. Snakk med legen om det!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Hehe så høres ut som en super plan!! Masssse lykke til Hilsen 22.12
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 kanskje ta meg en tur til legen å under shoppingen...vi får se... tenker i dag at det skal gjøres i mårn, men vi får se når morgendagen kommer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå