Gå til innhold

Noen som er litt kjente i Paris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan fortelle meg hvordan jeg skal få shoppet mest mulig på kortest mulig tid;)?

Skal bo i Latinerkvartalet. Er noen av shoppingsentrene i nærheten?

Hvor langt er det å gå fra St.Germai til Champs elysees?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere St. Germain, som Boulevard st.Germain. Dette er en veldig lang gate og det kommer an på hvor du er i denne gata. Så gåturen kan ta alt fra 5 minutter til en time. Men du kan shoppe der. Massevis av butikker i den gata.

Champs Elysees er jo en veldig kjent gate, men for shopping ville jeg ikke gått for den gata, bortsett fra hvis du skal etter de kjente merkene som Channel, Dior osv.

Eventuellt ta metroen til Galerie Lafayette, fra st.germain de pres er det linje 4 til Chatlet også videre med RER A til Opera.

Det er et stort senter med masse av de meste av kjente merker, inkludert designer.

Ellers er det "basar de hotel de ville" , som da er linje 4 fra st.germain de pres, til Chatlet ta videre linje 1 til Hotel de ville.

Men hvis du skal bo i Latinerkvarteret så finnes det massevis av shopping rundt der. Paris er mere shopping i butikker enn i sentre.

Skrevet

Takk for svar!

Skal bo rett ved Notre Dame. Hva kan jeg shoppe i nærheten der da? Er det f.esk Sara, Mango og Bershka i nærheten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...