jentahans Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Skal på vekstiminering pga lite bekken nå 8 uker før. Får jeg vite umiddelbart da om det blir keisersnitt eller ikke og når får jeg datoen?? Noen som har peiling eller vert borti dette??
aino Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Hei. Vet ikke. Lurer i grunnen på det samme, da jeg også skal på dette, men tror det er slik at det blir en vurdering basert på fosterets antatte størrelse og dine bekkenmål. Jeg har blitt forklart at det da kan få flere utfall for min del m.h.t. valg av forløsningsmetode; Keisersnitt/igangsetting( slik at den ikke elger på seg mer)/spontan fødsel.Kjipt at ting er så uforutsigbart og ikke kan få vite ting med en gang, men i alle fall bra at vi forhåpentligvis får en god vurdering. Lykke til!!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Utifra det jeg har skjønt på andre får man vite der og da om det blir ks. Men datoen får man i posten.
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Jeg skal ha keisersnitt,da jeg har tvillinger som ligger i sete og på tvers. Jeg har hele tden gått til kontroller på sykehuset, hver 14.dag og nå hver uke( er 36+3). Når jeg var på kontroll i uke 35, ble det bestemt at det skulle søkes om keisersnitt for meg. Da fikk jeg dato i posten noen dager etterpå.
J -76 Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Tror det er ulik praksis på dette. Jeg var til vurderingssamtale om KS tidlig i desember og fikk dato med en gang, har hørt andre få dato senere i posten. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå