Gå til innhold

Inspirert: Tar din farmor over mormor-rollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha jeg ler meg skakk... her tar reservefarmor over både mormor og farmor-rollen....

MAKAN til kjærring skal du lete lenge etter!

I 2 hele uker har hun vært innom hver eneste dag. Laget middag til oss, handlet for oss, vasket klær og hun har til og med brettet dem....

Det har blitt litt vel mye reservefarmor.... lurer på om jeg må be henne passe sine egne saker fremover?

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det hørtes deilig ut jeg ;)

Gjest amandine
Skrevet

HA HA HA en sånn skulle jeg gjerne hatt! Plenty av klær både til vask , brett og stryk her...Vi har verken reserve eller ekte, vi, på samme kant av landet som oss. Ingen som gidder å fly tur retur for å gjøre husarbeid, heller..

Skrevet

Send henne hit:)

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har det sånn. Både med farmor og mormor! At den ene tar over den andre rollen? Nei, det skjønte jeg ikke!

De gjør det de har lyst til og litt til for lille gutten vår :)

Skrevet

Tror jeg beholder henne en god stund til gitt.... hun ringer til og med når hun er på butikken og hun ser på supertilbud hun mener vi trenger... så kjøper hun dem om hun ikke får tak i meg og legger det ned hos oss...

Nei den dama der er gull verdt... dere kunne kanskje fått leie henne... hihi

Skrevet

Min famor er dement og jeg lurer på om min mormor også begynner å tulle, eller om hun er en notorisk dibber, ettersom hun mener at Lillebråk på 8 måneder burde kunne gå, snakke, spille piano og kanskje lese litt.

Bestemødre er fiffige saker du;)

Gjest amandine
Skrevet

Min mormor har begynt å rote(er snart 91, så har nesten lov) men hun synes mine tre barn pluss bonusbarnet mitt er de smarteste, vakreste, snilleste og beste 4 ungene i hele verden. Ingen andre(inkludert de andre oldebarna) kan måle seg;) Jeg kan ikke annet enn å være enig, men skjønner det om noen av de andre barnebarna føler seg litt snytt hi hi

Skrevet

Men tenk på alt du kan bake mens hun holder på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...