Gå til innhold

stooor mage :)


LmS_3_prinsæssa

Anbefalte innlegg

hei

 

jeg er 3 gangs gravid ,å denne gangen har magen blitt kjempestor allerede :)

er det flere som blir større å større for hvert svangerskap??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 1.gangs gravid(vært gravid 2 ganger før, men ikke fått fullført eller ønsket svangerskapet), magen er blitt stoooooor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er gravid for andre gang, første gang fikk jeg tvillinger, men denne gangen er jeg større på samme tidspunkt enn første gang. Og denne gangen er det en baby i magen, selv om en kunne tro det var tre. Magen er så stor at det er ubehagelig til tider, og ikke minst alle kommentarene om hvor stor jeg er....

Denne gangen var startvekten 14 kg mer enn det første svangerskapet, så det har nok gjort sitt. Er 22+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker, men føler meg iallefall enorm, og lurer på hvor det skal ende! Sist kommenterte alle at jeg var så liten, men vanskelig å se nøytralt på meg selv. Så mulig jeg ikke var særlig mindre på samme tid sist, men føler meg iallefall veldig stor. Er 21 uker i dag. Hadde en MA i sommer også, så mulig det også spiller inn. Fått mange utbrudd i det siste på: "Wow! Nå kan en virkelig se det!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk mindre mage nå enn sist, men kan hende det skyldes omgangssyken jeg hadde ei uke i begynnelsen av desember.

Har fortsatt såvidt kommet opp i det jeg veide før jeg fikk det!

Gikk ned 5kg på 2 dager, så hele magen min følte jeg forsvant, men var nok mye vann og sånn som gikk da..

 

Jeg veide også 1 kg mindre før jeg ble gravid denne gang enn sist, men det tipper jeg har med at all "brusken" forsvant etter førstemann:S

 

Nå begynner magen å ta seg opp igjen da, men nå angrer jeg på at jeg ikke målte magen min første gang, for nå har jeg ikke noe å sammenligne med annet enn bilder:P

Men puppene er i hvert fall like store som de var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mye større mage nå enn sist, og den kom utrolig fort! Har fått kommentarer på at jeg begynner å bli stor alt, hehe.

Har gått opp snart 6 kg (uke 24), med første gikk jeg opp 9 totalt (kvalmen kom ikke denne gangen).

 

Håper jeg slipper å se ut som en elefant på slutten nå, selv om jeg sikkert kommer til å føle meg som en ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vell gått opp 6-7 kg..uke 22-3.

får mange komentarer om hvor stor jeg er ..må være tvillinger.

men er bare en\ei da :) det må veill stangnere en gang ..hehe

føler at magen er mere i veia,tiligere denne gangen .

 

godt å høre at det er flere som har store flotte mager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 3 gangs :)

Og min mage er kjempe stor føler jeg :) Og får mange komentarer på det også. Føler meg som et ferdighus egentlig ;) Ferdig på 1-2-3 :P hihi

 

Er 24 uker nå og har gått opp 16 kg allerede, så håper det stopper opp litt her også :) Sliter med dårlig bekken, så får ikke beveget meg så mye lissom, så nå går det kunn på mat inntak :)

 

Kos deg med din flotte stoooore mage :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

er 3. gangs og venter gutt.

mitt første svangerskap ventet jeg også gutt, og sprengte alle skalaer på helseskjemaet mht livmorstr så det var ikke bare "synsing".

normal str på ungen da han kom.

i det andre svangerskapet ventet jeg jente - og fikk ikke mage før uke 25.... lå helt på normalen hele veien. normal str på ungen da hun kom.

nå venter jeg gutt igjen, og er enorm...sprenger skalaen, og legen er bekymret

går her og vugger og vagger med en mage som er skikkelig i veien til tider...hehe

uke 26 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...