Villa Perlesukker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Når man har startet med antibiotika ( i kveld) hvor lenge tar det før man merker at man blir bedre? Klarer jeg en 2 timers biltur i morgen kveld? Sukk vi har tenkt oss på hyttetur med hele familien... det blir for meg en rolig helg inne på hytta men alle barna og resten skal stå på ski.... Er litt bekymret for at vi må avlyse om jeg ikke klarer bilturen.... Noen med erfaringer på uvi?
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har hatt endel uvi, og føler at jeg stort sett blir mye bedre etter ca 1 døgn på antibiotika. Må fortsatt endel på do, men kjenner ikke noe særlig til smertene verken i "ryggen" eller når jeg går på do. Tror jeg ville ventet med å bestemme meg for om jeg skulle dra til i morgen tidlig. Varierer sikkert litt fra person til person hvor fort antibiotikaen virker. God bedring;)
Gjest amandine Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Med litt flaks... Men du, passe på deg! Og ikke tøye grenser. Men er du ikke alt for dårlig kan du jo like godt væøre syk på hytta? Såfremt det ikke innebærer 10 mil på ski med sekk og iskalde senger? Står til utenom?
Villa Perlesukker Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2011 Jeg tror det skal gå ganske bra...alternativet er jo å bli hjemme alene.... sukk... da dør jeg altså haha.... Jeg skal jo kun sitte i en bil... gå inn i hytta og la alle andre dulle og stelle med meg.. inklusiv min søte forlovede... Utenom amandine går det nokså greit... har vært syk helt siden lillejulaften så jeg er rett og slett lei av å holde sengen og klar for litt megabakings... men det vil bare ikke ennå... så jeg nøyer meg for tiden med å kun lese i kakebøker... har også forresten oppdaget at det er forferdelig enkelt å bestille varer på internett... sånn blir det vet du når man må holde sengen i 14 dager og ikke får gjort annet enn å surfe på internett... visakortet blir tynnere.... hihi speaking about tynnere... denne julen tok jeg av meg 5 kg gitt... ikke noe slanking på meg haha... heller det at jeg må legge på meg 3 kg for å passe inn i buksene mine igjen... det positive med situasjonen er jo at jeg MÅ spise sjokkis og annet godt hver eneste dag.... jo livet er herlig... du da? Fikk du noe pent fra nissen? Forresten så var John Harald nisse for 1 klassingene før jul og 2 dager etterpå da jeg hentet datteren på skolen kommer det en gutt...ser på meg og fniser,,,,mens han sier...JEG SÅ DEG KYSSE NISSEN!!!! Jo alle hadde sett noen grå hår stikke frem under nisselua og det var de samme grå hårene som JH hadde...hihi... merk: GRÅ! Han har med sine 32 år vært fra seg i hele jula... hihi
Nikamo Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Hvis du har fått riktig medisin, så hjelper det ganske raskt. Gikk du lenge med vondt før du fikk behandling - fikk det tid til å "sette seg" skikkelig? Eller var du flink og oppsøkte lege fort...? Bør merke god bedring i morgen kveld dersom du begynte behandlingen raskt. Du kan jo hjelpe til ved å drikke appelsinjuice - generelt drikke mye, og holde deg varm... Som det blir sagt her - kan kanskje like gjerne være syk på hytta, såfremt du ikke trenger å være (noe særlig) ute... God bedring!
Villa Perlesukker Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2011 Jeg fikk det i går og tenkte i dag at jeg kunne drikke meg gjennom det.... har følt det slik før og med masse drikke så gikk det over. Men i dag ble det ikke slik så jeg har nok gått 1-2 dager med dette. Skal drikke mye appelsinjuice.....takk for tips:)
Gjest amandine Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Fikk vel kanskje ikke så mye pent, men fikk supre dager med verdens beste mann og barn- vi ble noe uplanlagt nødt til å være hjemme alene og har hatt tidenes beste jul.. har definitivt ikke gått ned 5 kilo! God bedring!
Lykkepålandet Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 Hvis du drar imorgen må du sette setevarmeren i bilen på maks. Det lindrer godt med varme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå