Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Er det sånn at alle har symptomer på graviditet? Får alle f.eks ømme pupper, kvalme, metallsmak i munnen..... Eller kan man være gravid uten å merke noe som helst? Har nettopp begynt å prøve å bli gravid. Skal normalt ha mensen til helga så vi får se. Har ingen symptomer som jeg vet om i hvertfall, så jeg har ikke så stor forhåpninger om at det gikk denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Man kan fint være gravid uten de typiske symptomene. Og hvertfall tidlig i graviditeten. Man tror ofte at man skal få hele symptomlista allerede før man venter mens, det er langt i fra tilfelle. De mest vanlige tidlige symptomene er mensmurringer og ømme bryster, så kommer kvalme. Det er heller ikke uvanlig å ikke ha noen symptomer før man er 6-7 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå