Gå til innhold

Hvordan gir dere beskjeder til avd leder i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par ganger tidligere bedt om 5 min med avd. leder når jeg vil ta opp noe. Men idag tok jeg det i gangen. Ingen andre voksne og ingen barn utenom min som sto ved døra.

Ga en liten beskjed om at personalet må huske å si "hei/god morgen" og "hadet" fordet om det er andre barn tilstede når vi kommer eller går.

Nå føler jeg meg litt dum for at jeg gjorde det. Burde jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, eg synest det er greitt så lenge det ikkje er andre til stades, og så sant du tok det opp på ein høflig måte :o)

Eg har sjølv gitt beskjedar enten i garderoben eller inne på fellesrom/base, men passar då på at alle andre er opptatt med sitt så dei ikkje følger med på kva eg har å seie. Uansett har eg enno ikkje hatt behov for å "klage" på personalet, det gjeld stort sett beskjedar om mine eigne barn, så då har eg vel meir lov til å bestemme sjølv kor "privat" eg vil ta det.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Så lenge du tok dette når dere var alene og ingen hørte dere er det ingen grunn til å føle seg dum. Jeg kan ikke se at det var noe som helst galt med det du gjorde.

Skrevet

Det var godt! Lurte litt på om jeg måtte beklage meg litt idag, men avd. leder var ikke på jobb når jeg leverte så da lar jeg det gå.

Skal heller skrøyte over at personalet sier "god morgen" og "hadet" om det bedrer seg hehe =)

Skrevet

Ja, vi må rose ønska oppførsel, både hos barn og barnehagepersonale :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...