Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Vi står helt fast. Storebrødre heter Oskar og Oliver. Takk for hjelp!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Ulrik Emrik Niklas Andreas Eskil Leonard
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Takk Liker Ola, Odin er tatt. Far vil helst at navnet ikke starter på O. Jeg er åpen for alt!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 http://www.babynames.co.uk/Baby_boy_names_O.htm
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #9 Skrevet 6. januar 2011 Jeg synes når dere har 2 gutter som begge starter på O,er det best med O på lillebror også. Noen venner av oss har 4 gutter,3 av de har samme forbokstav,synes det er litt rart, Men det er MIN mening da Lykke til med en liten prins
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #10 Skrevet 6. januar 2011 Liker godt Olve, syntes Peder er litt tøft, Eskil er også veldig stilig. Sambo har sålangt kommet med to alternativer som han kan vurdere, Liam eller Teodor.. Vet ikke helt jeg. Jeg har tenkt litt på Jonas, Marius, Alfred (men det er det bare jeg som liker). Ikke lett!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #12 Skrevet 6. januar 2011 Jonas passet jo kjempe bra til navna til brødrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå