Gå til innhold

Hva skal lillebror hete?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi står helt fast. Storebrødre heter Oskar og Oliver. Takk for hjelp! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

olve

odd

peder

lucas

trym

Skrevet

Ulrik

Emrik

Niklas

Andreas

Eskil

Leonard

Skrevet

Takk ;)

 

Liker Ola, Odin er tatt. Far vil helst at navnet ikke starter på O. Jeg er åpen for alt!

Skrevet

Jeg synes når dere har 2 gutter som begge starter på O,er det best med O på lillebror også.

 

Noen venner av oss har 4 gutter,3 av de har samme forbokstav,synes det er litt rart,

Men det er MIN mening da :)

 

Lykke til med en liten prins :)

Skrevet

Liker godt Olve, syntes Peder er litt tøft, Eskil er også veldig stilig. Sambo har sålangt kommet med to alternativer som han kan vurdere, Liam eller Teodor.. Vet ikke helt jeg. Jeg har tenkt litt på Jonas, Marius, Alfred (men det er det bare jeg som liker). Ikke lett!

Skrevet

Jonas passet jo kjempe bra til navna til brødrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...